eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Wymiana pokrycia dachowego w budynku Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Giżycko: Wymiana pokrycia dachowego w budynku Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3B
Numer ogłoszenia: 197084 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej, ul. Sikorskiego 3B, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4291336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego w budynku Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie: - przełożenia (rozebrania istniejącego, ułożenia nowego) pokrycia z dachówek - przełożenia (rozebrania istniejących, ułożenie nowych) gąsiorów ceramicznych - wymiana (rozebranie istniejącego, ułożenie nowego) łacenia dachu - wymiana (rozebranie istniejącego, ułożenie nowego) deskowania dachu - wymiana izolacji z papy asfaltowej - wymiana (rozebranie istniejących, ułożenie nowych) obróbek blacharskich i rynien - wymiana (rozebranie istniejących, ułożenie nowych) końcówek krokwi i desek czołowych - osadzenie w połaci okien dachowych i włazu z wykonaniem konstrukcji nośnej; okna dachowe i właz jako materiały dostarczone przez Inwestora - przemurowanie istniejących wraz z wykonaniem nowych kominów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt.1) tj.: -prowadzą działalność na zasadach określonych w przepisach o swobodzie działalności gospodarczej -zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem właściwych uprawnień budowlanych do kierowania robotami. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (art.22 ust.1 pkt.2) tj.: -Wykonali dwa zamówienia o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3), oraz przedłożą kopię polisy od OC na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24.ust.1) e)Wykonają zamówienie w terminie do 24.12.2007 roku. f)Udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. g)Spełnią pozostałe warunki określone w SWIZ. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców wg zasady spełnia - nie spełnia na cenę oferty składa się : cena netto + VAT. oferty oceniane będą według następujących kryteriów: cena netto + VAT - waga kryterium - 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a.wypełniony formularz oferty, b.wypełniony formularz wyceny robót, c.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d.oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, e.oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS, f.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, g.kopię polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.00,00 zł, h.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, i.potwierdzenie wniesienia wadium, j.podpisany wzór umowy wraz z załącznikami, k.oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/gizycko/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Profilaktyki - biuro Al. 1 Maja 14, obok Wydziału Komunikacji 11-500 Giżycko w godz. 8.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta (pok. 104) Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.