To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-03
Dobrzyniewo Duże: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże - etap V
Numer ogłoszenia: 197054 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147024 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże - etap V.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) CZĘŚĆ I - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Pogorzałkach, b) CZĘŚĆ II - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Pogorzałkach 2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a) projekcie wykonawczym wymiany instalacji centralnego ogrzewania stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, (dotyczy Części I). b) projekcie remontu stolarki okiennej i drzwiowej stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, (dotyczy Części II). c) audycie energetycznych - dokument nadrzędny względem pozostałych - w szczególności w zakresie parametrów zastosowanych materiałów, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, (dotyczy Części I i II). d) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy Części I) i 11 do SIWZ (dotyczy Części II), e) Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 12 do SIWZ, (dotyczy Części I). f) Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 13 do SIWZ, (dotyczy Części II). 3) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ, (dotyczy Części I i II). 4) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres min. 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 5) Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6) Zaleca się, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7) W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów) o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30ust. 1-3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 8) W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. 9) Zamawiający informuje, że nastąpiła zmiana dotycząca drzwi wejściowych, polegająca na zmianie materiału z PCV na aluminium..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Pogorzałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.R.T. Stanisław Kuprianowicz, ul. Gen. Józefa Bema 99/65, 15-370 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94190,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64000,00
Oferta z najniższą ceną: 64000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84431,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Pogorzałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERFEKT Lubelska Fabryka Okien Sp z o. o., ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48999,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34206,30
Oferta z najniższą ceną: 34206,30 / Oferta z najwyższą ceną: 56524,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOBRZYNIEWO DUŻE
więcej: przetargi DOBRZYNIEWO DUŻE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.