eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Ochrona obiektów Powiatu Wałbrzyskiego i Skarbu Państwa Obiekty chronione- budynki i ich posesje zlokalizowane w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 2 , ul. Stroma 2 , ul. Batorego 3 ( Skarb Państwa ) oraz al. Wyzwolenia 20-24 ( Powiat Wałbrzyski)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Wałbrzych: Ochrona obiektów Powiatu Wałbrzyskiego i Skarbu Państwa Obiekty chronione- budynki i ich posesje zlokalizowane w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 2 , ul. Stroma 2 , ul. Batorego 3 ( Skarb Państwa ) oraz al. Wyzwolenia 20-24 ( Powiat Wałbrzyski)
Numer ogłoszenia: 197047 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8460656, fax 074 8460674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Powiatu Wałbrzyskiego i Skarbu Państwa Obiekty chronione- budynki i ich posesje zlokalizowane w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 2 , ul. Stroma 2 , ul. Batorego 3 ( Skarb Państwa ) oraz al. Wyzwolenia 20-24 ( Powiat Wałbrzyski).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów Powiatu Wałbrzyskiego i Skarbu Państwa zgodnie z warunkami opisanymi w projekcie umowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obiekty chronione - budynki i ich posesje zlokalizowane w Wałbrzychu przy: ul. Zamkowa 2, ul. Stroma 2,ul. Batorego 3 (Skarb Państwa) oraz Al. Wyzwolenia 20-24, ul. Kilińskiego 1 (Powiat Wałbrzyski).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3500 zł. ( trzy tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na podstawie dokumentu wymaganego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. posiadanie doświadczenia w zakresie usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (2 zadania w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli kres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł) na podstawie wykazu usług za okres ostatnich 3 lat (a jeżeli kres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (2004, 2005, 2006) 5. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie na łączną sumę odszkodowawczą min. 100.000 zł na podstawie dokumentu wymaganego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. posiadanie własnych całodobowych patroli interwencyjnych złożonych z licencjonowanych pracowników ochrony (licencja I i II stopnia) działających na terenie miasta Wałbrzycha i mogących podjąć działania w jednym czasie. Jeden patrol winien składać się z jednego pojazdu oraz dwóch osób. Oferent winien dodatkowo do każdego patrolu posiadać odpowiednią liczbę pracowników licencjonowanych (licencja I i II stopnia) zapewniającą możliwość pracy zgodnie z warunkami Kodeksu Pracy i zapewniającą pełne bezpieczeństwo ochrony na podstawie wykazu patroli interwencyjnych i oświadczenia 7. posiadanie własnego całodobowego centrum dyspozycyjnego dla patroli interwencyjnych, dysponującego siecią łączności, umożliwiającą zdalne monitorowanie systemów alarmowych zainstalowanych na obiektach Zamawiającego, oraz środkami transportu na terenie miasta Wałbrzycha na podstawie oświadczenia 8. zapewnienie dojazdu grupy interwencyjnej w czasie nie przekraczającym 10 minut dla każdego obiektu na podstawie oświadczenia i zaakceptowania warunków umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony wzór oferty - załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej każdego z obiektów Dowód wpłaty wadium Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie Wykaz patroli interwencyjnych wraz z oświadczeniem o czasie dojazdu grup interwencyjnych do każdego z obiektów objętych przedmiotem zamówienia w czasie do 10 minut - zgodnie ze wzorem oświadczenia w załączniku nr 1 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Zaparafowany na każdej stronie wzór umów - załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,9
  • 2. ilość patroli działających na terenie m.Wałbrzycha mogących podjąć działanie w jednym czasie. - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Biuro ds. Zamówień Publicznych pok. 213 Al. Wyzwolenia 20-24 58-300 Wałbrzych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Kancelaria Ogólna pok. 16 Al. Wyzwolenia 20-24 58-300 Wałbrzych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.