eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla zadania pnRozbudowa nudynku nr 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Przemyśl: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla zadania pn: Rozbudowa nudynku nr 33
Numer ogłoszenia: 197047 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla zadania pn: Rozbudowa nudynku nr 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego dla zadania pn.: Rozbudowa budynku nr 33 część I zamówienia - meble biurowe, tablice część II zamówienia - rolety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.11.00 - Regały 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 39.51.54.00 - Rolety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda złożenia: 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/osoby określoną/e w rejestrze/zaświadczeniu zgodnie ze wskazanym sposobem reprezentowania i składania oświadczeń bądź osobę/osoby posiadającą/e pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 p.z.p.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Do przedstawionego wzoru umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania Wykonawcy wyłonionego w trakcie procedury i wynikające ze złozonej przez niego oferty. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru wykonawcy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe, tablice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik pod drukarkę, wymiary: w/s/g 750x700x450 mm. Korpus wykonany z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze BUK, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, otwarta półka podręczna pod blatem na wysokości 500 mm licząc od dolnej krawędzi stolika, pod półką szafka dwudrzwiowa wyposażona w jedną półkę, uchwyty chromowane gładkie - połysk w kształcie łuku o dług. ok. 11 cm, 4 kółka bez blokad. Tył szafki z płyty HDF gr. 3 mm w kolorze BUK. - szt 50; Regał o wymiarach: w/s/g 1800x800x420 mm. Korpus wykonany z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze BUK, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, w górnej części dwie półki równomiernie rozmieszczone na całej szerokości. W dolnej części szafka zamykana podwójnymi drzwiczkami do wysokości 750 mm, z zamkiem patentowym i zawiasami puszkowymi. Szafka wyposażona w półkę na całej szerokości. Tył regału na całej wysokości wykonany z płyty HDF grubości 3 mm w kolorze BUK. Cokolik w wysokości 60 mm. - szt 30; Stolik pod komputer: w/s/g 750x880x600 mm, wykonany: konstrukcja metalowa z profili prostokątnych wsparta na kółkach obrotowych z blokadą, metalowy stelaż lakierowany proszkowo na kolor RAL 9005 czarna struktura. Blaty i półki z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości 18 mm w kolorze BUK, półka pod monitor o głębokości 320 mm, regulowana w pionie i poziomie, półka pod klawiaturę z blokadą wysuwu, półka pod drukarkę na wysokości 230 mm, półka pod jednostkę komputerową stanowiąca blat umocowany w dolnej części stolika. Elementy łączące konstrukcje zamaskowane, blaty główne i półki pod monitor nakładane na konstrukcję metalową wykończone obrzeżem PCV 2 mm w kolorze BUK. Szkic stolika w załączeniu. - szt 27; Dostawka do biurka w kształcie ? koła, z blatem o grubości 18 mm z płyty dwustronnie laminowanej w kolorze BUK oklejonej listwą PCV 2 mm. Średnica nadstawki 600 mm. Noga ze stelażu metalowego okrągła O 60 mm w kolorze RAL 9005 czarna struktura o wysokości 750 mm z możliwością regulacji wysokości. Dostawka z blaszkami montażowymi. - szt 27; Szafa biurowa: w/s/g 1800x800x420 mm. Korpus wykonany z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze BUK, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, drzwi dwuskrzydłowe wyposażone w uchwyty chromowane gładkie - połysk w kształcie łuku o dług. ok. 11 cm, zawiasy puszkowe, cztery półki z możliwością regulacji wysokości i jednym punktem podparcia na szerokości. Łączenie wykonane złączami na mimośrody, szafa zamykana zamkiem patentowym. Tył szafy wykonany z płyty HDF grubości 3 mm w kolorze BUK. Cokolik w wysokości 60 mm. - szt 10; Stolik pod komputer: w/s/g 750x750x600 mm, wykonany w całości z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze BUK, wyposażony w półkę wysuwaną umieszczoną pod blatem, w tylnej części stolika wykonane wzmocnienie z płyty laminowanej o szerokości 40 cm umieszczonej 5 cm od górnej krawędzi blatu, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm. Stolik wyposażony w stopki do regulacji poziomu. - szt 30; Stolik RTV - w/s/g 600x700x400 mm wykony z płyty wiórowej 18 mm oklejonej melaminą w kolorze BUK, blat o grubości 25 mm, krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, szafka wyposażona w drzwi przeszklone, pomiędzy szafką a blatem otwarta przestrzeń na magnetowid, wyposażona w uchwyty chromowane - połysk. - szt 1; Stół kancelaryjny o wymiarach w/s/g 750x750x750 mm, blat z płyty wiórowej oklejonej melaminą w kolorze BUK , blat o grubości 25 mm, krawędzie blatu oklejone listwą PCV 2 mm. Stelaż metalowy z kształtownika 30x30 w kolorze czarnym spierający blat na całej długości i szerokości. - szt 10; Lada recepcyjna o wymiarach w/s/g 1100x2200x300 mm. Blat o wymiarach 2200x300 mm z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze BUK, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, pozostałe elementy lady z płyty 18 mm. Pod blatem wmontowane trzy półki (o głębokości 300 mm) w poziomie w odstępach co 350 mm na całej długości. Półki przedzielone płytą w pionie (o głębokości 300 mm) w dwóch miejscach równomiernie rozstawionych na długości. Przy ladzie wykonane drzwi z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze BUK, o wymiarach w/s 1100x800 mm na zawiasach z zasuwką do blokowania drzwi. Drzwi umocowane zawiasami do płyty o wymiarach 1100x300 mm stanowiące całość do montażu na ścianie budynku. Szkic lady w załączeniu. Dokładny obmiar po wyborze wykonawcy - szt 1; Biurko narożne pod komputer lewe w/s/g 750x1400(700)x1000(600) mm, wykonanie: blat o ergonomicznym kształcie z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze CZEREŚNIA, z jedną przelotką na kable, pozostałe elementy biurka z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze CZEREŚNIA, wyposażony w półkę na klawiaturę wysuwaną umieszczoną pod blatem, w tylnej części biurka wykonane wzmocnienie z płyty laminowanej o szerokości 500 mm umieszczonej przy górnej krawędzi blatu, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm. Biurko wyposażone w stopki do regulacji poziomu. - szt 1; Kontenerek o wymiarach w/s/g 750x428x600 mm, (dostawka do biurka) z czterema szufladami zamykanymi zamkiem centralnym, z blatem z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze CZEREŚNIA, pozostałe elementy wykonane z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze CZEREŚNIA, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm. Szuflady wyposażone w uchwyty chromowane gładkie - połysk w kształcie łuku o dług. ok. 11 cm. Tył kontenera wykonany z płyty HDF grubości 3 mm w kolorze CZEREŚNIA. Cokolik w wysokości 60 mm. Kontenerek wyposażony w stopki do regulacji poziomu. - szt 1; Dostawka do biurka w kształcie półkola, z blatem o grubości 25 mm z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze CZEREŚNIA oklejonej listwą PCV 2 mm. Średnica nadstawki 700 mm, głębokość w najszerszym punkcie 400 mm. Noga ze stelażu metalowego okrągła O 60 mm w kolorze chrom o wysokości 750 mm z możliwością regulacji wysokości. Dostawka z blaszkami montażowymi. - szt 1; Ława okolicznościowa na krzyżaku o wymiarach w/s/g 650x600x800 mm, blat z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze CZRESNIA. Pozostałe elementy z płyty laminowanej gr. 18mm w kolorze CZEREŚNIA. Wszystkie elementy oklejone listwą PCV 2 mm. Podstawa zabezpieczona ślizgaczami plastikowymi. - szt 1; Szafa ubraniowa o wymiarach w/s/g 1800x800x500 mm, wieniec górny i dolny z płyty dwustronnie laminowanej 25 mm w kolorze CZEREŚNIA, pozostałe elementy z płyty dwustronnie laminowanej 18mm w kolorze CZREŚNIA, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm. Szafa w wewnętrznej części przedzielona płytą, posiadająca cztery półki na garderobę o szerokości 350 mm oraz w drugiej części wysuwany wieszak na garderobę. Szafa zamykana na zamek patentowy i zawiasy puszkowe, uchwyty chromowane gładkie - połysk w kształcie łuku o dług. ok. 11 cm. Tył szafy wykonany z płyty HDF grubości 3 mm w kolorze CZREŚNIA. Cokolik o wysokości 60 mm. - szt 1; Stolik pod drukarkę, wymiary: w/s/g 750x700x450 mm z blatem 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze CZEREŚNIA, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, otwarta półka podręczna pod blatem na wysokości 500 mm licząc od dolnej krawędzi stolika, pod półką szafka dwudrzwiowa wyposażona w jedną półkę, uchwyty chromowane gładkie - połysk w kształcie łuku o dług. ok. 11 cm, 4 kółka bez blokad. Tył szafki wykonany z płyty HDF gr. 3 mm w kolorze CZEREŚNIA. - szt 1; Wieszak ścienny ażurowy o wymiarach w/s/g 1500x100 mm, z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze CZEREŚNIA, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, wykonany z siedmiu listew o szerokości 100 mm x 1500 mm łączonych poprzecznie co 50 mm dwoma listwami z płyty 200x1000 mm (górą i dołem). W górnej części wieszaka półka o głębokości 250 mm na całej szerokości oraz siedem podwójnych metalowych wieszaczków zamocowanych pod półką. Wieszak wyposażony w dwa uchwyty do zamocowania na ścianie. - szt 1; Szafka kuchenna stojąca o wymiarach w/s/g 850x800x350 mm z blatem 28 mm z postformingu w kolorze CZREŚNIA z zaokrąglonym brzegiem, wykonanie szafki z płyty dwustronnie laminowanej 18mm w kolorze CZEREŚNIA, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, szafka wyposażona w jedną półkę i zamykana 2-drzwiczkami, uchwyty chromowane gładkie - połysk w kształcie łuku o dług. ok. 11 cm, w górnej części szafki dwie szuflady, stopki do regulacji. Tył szafki wykonany z płyty HDF grubości 3 mm w kolorze CZEREŚNIA. Cokolik o wysokości 60 mm. - szt 1; Regał meblowy w/s/g 1800x800x350 mm wykonanie z płyty dwustronnie laminowanej 18 mm w kolorze CZEREŚNIA, wszystkie krawędzie oklejone listwą PCV 2 mm, w górnej części otwartej dwie półki równomiernie rozmieszczone na całej szerokości. W dolnej części szafka zamykana podwójnymi drzwiczkami do wysokości 750 mm, z zamkiem patentowym i zawiasami puszkowymi. Szafka wyposażona w półkę. Tył regału wykonany z płyty HDF grubości 3 mm w kolorze CZEREŚNIA. Cokolik w wysokości 60 mm. - szt 1; Tablica magnetyczna sucho ścieralna o wymiarach w/s 1000/1500 mm na stojaku, możliwość zawieszenia na ścianie, uchwyt na dokumenty. Powierzchnia tablicy lakierowana. Rama z aluminium. W zestawie komplet narożników, wkrętów oraz półka na akcesoria. Możliwość zawieszenia tablicy w pionie lub w poziomie. Możliwość przyczepiania kartek za pomocą magnesów. - szt 1; Tablica informacyjna z powierzchnią korkową o wymiarach 800x600 mm. Wykonanie w aluminiowej ramie, korek do długotrwałego użytkowania, z materiałem do montażu. - szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.11.00-3, 39.14.10.00-2, 30.19.59.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rolety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roleta okienna wewnętrzna o wymiarach szerokość 1760 mm, wysokość 1180 mm, zabudowa wykonana z aluminium, roleta posiadająca samohamujący mechanizm łańcuszkowy. Prowadnice wykonane z PCV, materiały stosowane do produkcji pokryte impregnatem, co uszczelnia tkaninę i zapobiega nadmiernemu osiadaniu kurzu. Materiał - 100% poliester, gramatura materiału 195 g/m2. Przenikanie światła: jasne kolory 22%, ciemne kolory 6%. Standardowy kolor kasetek i prowadnic - BIAŁY. Kasetka o wysokości 50 mm, grubości 30 mm. Kolor materiału zostanie wybrany po przedstawieniu wzorów. Dokładny obmiar po wyborze wykonawcy. - szt 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.