Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Ogłoszenie nr 19703 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Bielsko-Biała: WYCINKA I PIELĘGNACJA DRZEW I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW ROSNĄCYCH WZDŁUŻ ULIC W PASIE DROGOWYM NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ W STREFIE WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
7049331800000, ul.
ul. Grażyńskiego
10,
43300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 4979636 do 39, e-mail
mzd@mzd.bielsko.pl, faks
33 497 96 35.
Adres strony internetowej (URL): www.mzd.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.mzd.bielsko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.mzd.bielsko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Grażyńskiego 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA I PIELĘGNACJA DRZEW I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW ROSNĄCYCH WZDŁUŻ ULIC W PASIE DROGOWYM NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ W STREFIE WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ
Numer referencyjny: 29-17/IZ/04/U/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów rosnących w pasie drogowym na terenie miasta Bielska-Białej w strefie wschodniej i zachodniej oraz w zakresie nasadzeń drzew i krzewów w pasie drogowym na terenie miasta Bielska-Białej w strefie wschodniej i zachodniej. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) wycinkę drzew; b) wycinkę krzewów; c) prześwietlanie i redukcję koron drzew; d) prześwietlanie i redukcję krzewów; e) frezowanie pni drzew; f) przycinanie żywopłotów; g) zrąbkowanie gałęzi; h) nasadzenia drzew i krzewów. Zakres usługi obejmuje teren miasta Bielska-Białej w strefie wschodniej tj. na wschód od rzeki Białej do granic administracyjnych miasta i strefie zachodniej tj. na zachód od rzeki Białej do granic administracyjnych miasta. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: Część I - strefę wschodnią i Część II - strefę zachodnią, zwane również Zakresami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. Zakresy (Części) zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa Zakresy (Części) zamówienia. Usługa wykonywana będzie na podstawie zleceń. Zlecenia poszczególnych prac do realizacji będą miały formę pisemną. Każde zlecenie będzie określało w szczególności: zakres prac, miejsce ich wykonania oraz termin realizacji, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Jeżeli w zleceniu określono wykonanie prac jako ,,pilne", Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji zlecenia zgodnie z wymogami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia - każdego Zakresu. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.5) Główny kod CPV:
,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) 1 usługę polegającą na wycince drzew i krzewów rosnących w pasie drogowym, o wartości minimum 70 000,00 zł. brutto, i
b) 1 usługę polegającą na pielęgnacji (przycince, prześwietleniu lub redukcji) drzew i krzewów rosnących w pasie drogowym, o wartości minimum 130 000,00 zł. brutto.
Usługi określone pod lit. a) i b) mogą wchodzić w zakres jednego zamówienia.
W przypadku składania ofert na Zakres I i II, wystarczające jest wykazanie 2 usług (tzn. nie jest wymagane wykazanie 4 różnych usług, po 2 dla każdego Zakresu).
W przypadku, gdy wymagane usługi są częścią większego zamówienia/zamówień, dotyczącego/dotyczących szerszego zakresu usług, należy podać w wykazie, o którym mowa w sekcji III. 5.1) tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.
W przypadku, gdy wartość wykazanej przez Wykonawcę usługi została ustalona w walucie innej niż zł, Wykonawca przeliczy ją wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
W ZAKRESIE DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca musi wykazać, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował dla każdego z Zakresów:
a) osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu pracami przy wycince i pielęgnacji drzew rosnących w pasie drogowym oraz
b) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem;
c) osobą posiadającą uprawnienia do obsługi pił łańcuchowych;
d) osobą posiadającą uprawnienia do prac wysokościowych;
e) osobą posiadającą uprawnienia konserwatora zabytków.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jeden Zakres, kandydaci wskazani do wykonywania zamówienia w jednym Zakresie, nie mogą być jednocześnie wskazani w pozostałym.
i
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
UWAGA: Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą Wykaz ,,Potencjał kadrowy" (oddzielnie dla każdej ze stref), w którym potwierdzi dysponowaniem osobami pełniącymi funkcję w kierowaniu pracami oraz osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem ze wskazaniem dodatkowych zamówień w których osoby te uczestniczyły, a także pozostałych osób spełniających wymagania sekcji. III.1.3). Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny oferty w kryterium "Doświadczenie potencjału kadrowego" oraz w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji III.1.3). Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku niezłożenia wykazu, Zamawiający wezwie do jego złożenia jedynie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji III.1.3). Pozostałe wymagane dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w następującej wysokości:
a) 4 000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące) - Zakres I;
b) 4 000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące) - Zakres II.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie osób pełniących funkcję kierowania pracami i kierowania ruchem | 10 |
Czas przystąpienia do realizacji zlecenia w trybie pilnym | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we Wzorze Umowy (Rozdział V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: ZAKRES I - STREFA WSCHODNIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów rosnących w pasie drogowym na terenie miasta Bielska-Białej w strefie wschodniej oraz w zakresie nasadzeń drzew i krzewów w pasie drogowym na terenie miasta Bielska-Białej w strefie wschodniej.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wycinkę drzew;
b) wycinkę krzewów;
c) prześwietlanie i redukcję koron drzew;
d) prześwietlanie i redukcję krzewów;
e) frezowanie pni drzew;
f) przycinanie żywopłotów;
g) zrąbkowanie gałęzi;
h) nasadzenia drzew i krzewów.
Zakres usługi obejmuje teren miasta Bielska-Białej w strefie wschodniej tj. na wschód od rzeki Białej do granic administracyjnych miasta.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6, 77211500-7,
77211600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie osób pełniących funkcję kierowania pracami i kierowania ruchem | 10 |
Czas przystąpienia do realizacji zlecenia w trybie pilnym | 30 |
Część nr: II
Nazwa: ZAKRES II - STREFA ZACHODNIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów rosnących w pasie drogowym na terenie miasta Bielska-Białej w strefie zachodniej oraz w zakresie nasadzeń drzew i krzewów w pasie drogowym na terenie miasta Bielska-Białej w strefie zachodniej.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wycinkę drzew;
b) wycinkę krzewów;
c) prześwietlanie i redukcję koron drzew;
d) prześwietlanie i redukcję krzewów;
e) frezowanie pni drzew;
f) przycinanie żywopłotów;
g) zrąbkowanie gałęzi;
h) nasadzenia drzew i krzewów.
Zakres usługi obejmuje teren miasta Bielska-Białej w strefie zachodniej tj. na zachód od rzeki Białej do granic administracyjnych miasta.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6, 77211500-7,
77211600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie osób pełniących funkcję kierowania pracami i kierowania ruchem | 10 |
Czas przystąpienia do realizacji zlecenia w trybie pilnym | 30 |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł energii na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Zakup sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Medycznego, Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Gabinetu Rehabilitacji Zabiegowej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.