eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa systemu do wizualizacji, zapisu oraz analizy obrazów próbek znakowanych techniką chemiluminescencyjną, fluorescencyjną, oraz kolorymetryczną (nr sprawy ZP-691/09)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Warszawa: Dostawa systemu do wizualizacji, zapisu oraz analizy obrazów próbek znakowanych techniką chemiluminescencyjną, fluorescencyjną, oraz kolorymetryczną (nr sprawy ZP-691/09)
Numer ogłoszenia: 197036 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161256 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do wizualizacji, zapisu oraz analizy obrazów próbek znakowanych techniką chemiluminescencyjną, fluorescencyjną, oraz kolorymetryczną (nr sprawy ZP-691/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, systemu do wizualizacji, zapisu oraz analizy obrazów próbek znakowanych techniką chemiluminescencyjną, fluorescencyjną, oraz kolorymetryczną. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, serwis gwarancyjny i przeszkolenie personelu w zakresie użytkowania sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt dwudniowe szkolenie personelu Zamawiającego (ok. 10 osób) w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia po jego zainstalowaniu i uruchomieniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Oferowany sprzęt winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt - co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, jednak nie krócej niż okres gwarancji określony przez producenta sprzętu. W ramach oferowanych warunków gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia poniższych założeń: a) Czas reakcji 24 godziny od momentu otrzymania zawiadomienia od upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego (za czas reakcji serwisu zamawiający uważa stawienie się serwisanta w miejscu instalacji sprzętu w celu dokonania naprawy), b) Serwis naprawczy zapewniony będzie przez stałą placówkę dostępną w kraju w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, c) Ewentualna naprawa dostarczonego sprzętu zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych (za wyjątkiem przypadków wymagających dokonania importu części zamiennych), d) Gwarancja obejmuje koszt dojazdów, części zamiennych i robocizny oraz dwa bezpłatne przeglądy w ciągu roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67240.98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIO-RAD Polska Sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67240.98
  • Oferta z najniższą ceną: 67240.98 oferta z najwyższą ceną: 79098.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.