eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi modernizacji oraz serwisowania systemu zasilania awaryjnego Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej SZ RP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Warszawa: Wykonanie usługi modernizacji oraz serwisowania systemu zasilania awaryjnego Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej SZ RP
Numer ogłoszenia: 197023 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi modernizacji oraz serwisowania systemu zasilania awaryjnego Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej SZ RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi modernizacji oraz serwisowania systemu zasilania awaryjnego Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej SZ RP 1.Przegląd i modernizacja elementów instalacji i osprzętu sieci energetycznej zasilanej z centralnego UPSa 1)Sprawdzenie i przełączenie obwodów wszystkich faz zasilacza w celu równomiernego rozłożenia obciążeń. 2)Wymiana tablic z zestawem zabezpieczeń w klasie C zalecanych dla zabezpieczeń antyprzepięciowych, antyporażeniowych oraz zamontowanie w rozdzielnicach kontrolek obecności faz, kontrola sprawności uziemienia dla zasilania elektroniki w pomieszczeniu nr 25 -serwerownia- i korytarzu bud. nr 2 K0030 3)Przegląd i dostosowanie istniejącego okablowania w poszczególnych pomieszczeniach SSH SZ RP zgodnie z obowiązującymi normami 4)Montaż i modernizacja instalacji elektrycznej z rozdzielnicami -z rezerwą na rozbudowę o 30% - polegająca na a)wymianie gniazd elektrycznych na gniazda podwójne z kluczem b)montaż instalacji, gniazd podwójnych naściennych zabezpieczonych kluczem -budynek nr 2 i budynek nr 4 - w pomieszczeniach nr 2 i 13 należy zamontować zabezpieczenia antyprzepięciowe i antyporażeniowe w ilości jeden komplet zabezpieczeń na cztery gniazda sieci gwarantowanej. 5)Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami z przeprowadzonej modernizacji. 2.Wymiana zasilacza UPS na spełniający poniżej opisane wymagania, nie gorsze niż: a.moc min. 40kVA b.wymagana technologia: True On-line - z podwójną konwersją- , ilość faz - trzy fazy wejściowe i trzy fazy wyjściowe -Wejście-Wyjście- trójfazowe 5-cio przewodowe -TN-S- Parametry napięcia wejściowego: 300~477V, THDi - współczynnik zniekształceń harmonicznych- <5% c.Parametry napięcia wyjściowego: 3x400-230V ? 1%, 50Hz ?0,1% d.Asymetria napięcia przy symetrycznym obciążeniu: ?1% e.Asymetria napięcia przy 100% niesymetrycznym obciążeniu: ?1% f.Urządzenie powinno być wyposażone w komunikacyjny wyświetlacz LCD z odczytem parametrów elektrycznych wejścia/wyjścia i komunikatów o stanie pracy UPS g.Zasilacz UPS powinien posiadać min. 2 sloty do zainstalowania kart SNMP w wersji IPv4 lub IPv6 h.Możliwość przyłączenia agregatu prądotwórczego do przygotowanego przyłącza. i.sprawdzanie obecności napięcia sieci 230V 3.Oprogramowanie zarządzające pracą PC-serwer w sieci LAN pracujące w systemach Windows XP, 7, 8, Linux zapewni funkcje a.możliwość definiowania komunikatów generowanych w systemie nadzorowania pracy UPSa oraz w SMSach b.monitorowanie zasilacza UPS za pomocą przeglądarki internetowej w czasie rzeczywistym c.zdalne wyłączanie stacji roboczych z określeniem priorytetu ważności stacji, z możliwością deklarowania czasów wyłączenia d.wysyłanie informacji o awariach pocztą elektroniczną, e.komunikowanie się z zasilaczem UPS za pomocą protokołu SNMP -z wykorzystaniem adapterów SMTP ze złączem sieciowym w dwóch osobnych sieciach LAN i dedykowanego oprogramowania- f.konfiguracja warunków wyzwalania alarmu przez uprawnionego użytkownika, g.analiza danych oraz zarządzanie zdarzeniami, historia zdarzeń. 4.Całodobowy monitoring w sieci LAN dla pomieszczeń UPS i Serwerowni: a.monitoring klimatu -wilgotność, temperatura, czujnik zalania- b.wymiana zamka szyfrowego i klawiatury, montaż czujnika otwarcia drzwi wejściowych do UPSa c.montaż panelu sygnalizacyjnego połączonego za pomocą dedykowanego okablowania w pomieszczeniu nr 1A -bud. nr 2 K0030- o funkcjonalności umożliwiającej: wyzwolenie alarmu dźwiękowego, prezentację informacji o statusie pracy zasilacza-praca normalna, praca na baterii, przejście zasilacza na BAYPASS, awaria zasilacza- 5.Bateria akumulatorów powinna być dobrana na czas podtrzymania 240 minut przy nominalnym obciążeniu 40kVA i końcowym napięciu rozładowania ogniwa max 1,7V przy temperaturze 25°C -do oferty dołączyć obliczenia doboru baterii- a.Baterie umieszczone na stojakach, z zapewnieniem łatwej obsługi baterii podczas serwisów okresowych bądź wymiany pojedynczych baterii b.Baterie akumulatorów muszą składać się z ogniw tego samego typu -w miarę możliwości pochodzących z tej samej serii produkcyjnej- c.Projektowana żywotność baterii min. 10- lat -przy temperaturze 20°C- d.Do oferty dołączyć kartę katalogową oferowanej baterii. 6.Wszelkie prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą spowodować przerw w zasilaniu dłuższych niż 30 min., oraz muszą być uzgodnione zawczasu z Użytkownikiem. 7.Odbiór i utylizacja akumulatorów i elektroniki sterującej istniejącego UPSa -za pisemnym potwierdzeniem odbioru- 8.Remont pomieszczenia UPS -ścian i sufitu- w zakresie: demontaż paneli ściennych, uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III, zmycie starych farb, gruntowanie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi oraz wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy rastrowe 4x18 9.Doposażenie pomieszczenia UPS w klimatyzator o mocy 5 kW do pracy ciągłej -dodatkowy-redundantny- zamontowany w pomieszczeniu UPSa, klimatyzator powinien włączać się po przekroczeniu wcześniej ustalonej temperatury progowej. Odprowadzenie skroplin z klimatyzatora do kanalizacji. Zabezpieczenia nadprądowe klimatyzacji -również obecnie istniejącej- w klasie A zamontowane w pomieszczeniu 10.Wyłącznik awaryjny EPO - montaż przed głównym wejściem do budynku 11.Wyposażenie UPS w zewnętrzny By-Pass umożliwiający bezprzerwowe ręczne przełączenie zasilania z UPS na zasilanie z sieci energetycznej miejskiej instalacji wewnętrznej -obejście elektroniki UPSa- 12.Wykonawca powinien przedstawić procedury serwisowania elementów i podzespołów centralnego UPSa z uwzględnieniem czasookresów kontroli parametrów i wymiany koniecznych podzespołów oraz ceny części po okresie gwarancyjnym po wykonaniu modernizacji. 13.Certyfikowane szkolenie w -SSH SZ RP ul. Leśna 02-800 Warszawa- wymiarze 8 godzin z obsługi, administracji i podstawowej diagnostyki zasilacza i akumulatorów dla 10 osób w dwóch terminach, terminy zostaną uzgodnione z Użytkownikiem. 14.Zagwarantowanie dostępu do części - w okresie eksploatacji zasilacza -min. 7 lat po zakończeniu gwarancji- 15.Gwarancja na elementy instalacji i elektroniki, akumulatory 36 m-cy 16.Stopień ochrony min IP 20; 17.Posiadany certyfikat CE na urządzenia i osprzęt teletechniczny zastosowany w budowie systemu zasalania 18.Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami BHP i ppoż. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 31.31.00.00 - Sieci zasilające 31.22.43.00 - Skrzynki przyłączeniowe 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z z 2013 r. poz. 907z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (poświadczenia - referencje). Zamawiający wymaga co najmniej dwóch dowodów wykonania przedmiotu zamówienia zgodnych z powyższym zakresem. Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 10. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli TAJNE,, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 11.Wykaz osób (pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 12. Uproszczony kosztorys ofertowy na wykonana usługę, z uwzględnieniem zastosowanych materiałów i urządzeń - podane nazwy producentów, typ/model urządzeń i materiałów, ceny jednostkowe, wartości ogólne netto, brutto, stawki VAT i kwoty VAT ( (na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Specyfikacje techniczną zasilacza UPS, określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 2 14. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej wykonania usługi i zapoznaniu się z warunkami w jakich przeprowadzone będą prace. 15. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.