eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Recepcjonistka z językiem angielskim. Nr postępowaniaDOR-271-32/14.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Nowy Sącz: Recepcjonistka z językiem angielskim. Nr postępowania: DOR-271-32/14.
Numer ogłoszenia: 196983 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175749 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Recepcjonistka z językiem angielskim. Nr postępowania: DOR-271-32/14..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn: Recepcjonistka z językiem angielskim. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób. 2. Celem szkolenia jest profesjonalne przygotowanie do pracy w zawodzie recepcjonisty z umiejętnością posługiwania się językiem angielskim. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 66 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 410 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I Zadania zawodowe na stanowisku recepcjonisty - obejmujący 90 godzin zegarowych zajęć, w tym: 1.1.1. teoretyczno-zawodowych - 60 godzin zegarowych zajęć z zakresu zadań recepcjonisty; 1.1.2. warsztatów komputerowych - 30 godzin zegarowych zajęć z zakresu obsługi hotelowej kasy fiskalnej oraz obsługi programów komputerowych wspomagających pracę recepcjonisty. 1.2. Moduł II Język angielski w hotelarstwie - obejmujący 180 godzin zegarowych lektoratu języka angielskiego dla recepcjonistów. Zamawiający wymaga, aby zajęcia z lektoratu języka angielskiego (Moduł II) były zajęciami rozpoczynającymi każdy dzień zajęć (4 godziny zegarowe przez 45 dni roboczych tj. 180 godz.), a kolejne 2 godziny zegarowe to zajęcia teoretyczno-zawodowe i komputerowe z Modułu I (2 godziny x 45 dni tj. 90 godz. zajęć teoretyczno- zawodowych i komputerowych). Ogółem czas trwania Modułu I i II wynosi 45 dni roboczych. 1.3. Moduł III Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w recepcjach hotelowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć obejmujący Moduł I i Moduł II, który powinien zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/osoby ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć przewidzianych w Module III Praktyka zawodowa najpóźniej na pięć dni przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numery telefonów do opiekunów stanowiskowych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie do wykonywania pracy w charakterze recepcjonisty; 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia; 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. MODUŁ I Zadania zawodowe na stanowisku recepcjonisty - 90 godzin zegarowych, składający się z zajęć: 5.1.1. teoretyczno-zawodowych, obejmujących 60 godzin zegarowych, zawierający następujące zagadnienia: 1) Organizacja pracy w recepcji; 2) Przestrzeganie przepisów bhp, sanitarnych i ppoż. obowiązujących w recepcji; 3) Etyka pracy recepcjonisty; 4) Wygląd zewnętrzny, makijaż, ubiór; 5) Meldowanie i wymeldowywanie gości; 6) Przydzielanie pokoi; 7) Przyjmowanie rezerwacji; 8) Obsługa korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych; 9) Przyjmowanie i rozpatrywanie uwag, zażaleń i reklamacji; 10) Zapewnienie gościom hotelowym komfortowych warunków pobytu: przyjmowanie zamówień na budzenie, śniadania, wynajem samochodów i inne usługi np. fryzjer, masaże, itp., dbanie o bieżące uzupełnianie niezbędnych artykułów w pokojach; 11) Przekazywanie informacji zewnętrznych dla gościa dotyczących np. imprez kulturalnych, rozrywkowych, turystycznych czy sportowych; 12) Obsługa trudnego klienta; 13) Zasady współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi funkcjonującymi w strukturze hotelowej; 14) Promowanie i sprzedaż usług hotelarskich. 5.1.2. warsztatów komputerowych obejmujących 30 godzin zegarowych zajęć z zakresu obsługi hotelowej kasy fiskalnej oraz obsługi programów komputerowych wspomagających pracę recepcjonisty. Program warsztatów komputerowych powinien zawierać: 1) Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości: przyjmowanie należności za pokoje i inne usługi, wystawianie faktur, rachunków; 2) Obsługa pakietu MS Office, poczty elektronicznej i urządzeń biurowych stanowiących wyposażenie recepcji; 3) Zapoznanie i obsługa programów komputerowych zarządzających stanem wolnych pokoi - wspomagających pracę recepcjonisty; Zamawiający wymaga, aby zajęcia z Modułu I miały charakter kompleksowy, łącząc zajęcia teoretyczno - zawodowe z nabywaniem umiejętności z zakresu obsługi hotelowej kasy fiskalnej oraz obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych wspomagających pracę recepcjonisty. Każdy uczestnik powinien mieć zapewniony indywidualny dostęp do kasy fiskalnej, komputera ze stosownym oprogramowaniem oraz pakietem Microsoft Office na zasadzie: 1 osoba - 1 stanowisko, ponadto każdy uczestnik powinien mieć zapewniony dostęp do pozostałych urządzeń biurowych stanowiących wyposażenie recepcji (Faks, kserokopiarka, itp.) w celu nabycia umiejętności ich obsługi. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I Zadania zawodowe na stanowisku recepcjonisty spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały wykształcenie zgodne z przedmiotem zamówienia (m.in. hotelarstwo, turystyka i rekreacja) - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, posiadały nie mniej niż 3 lata doświadczenia zawodowego zgodnego z przedmiotem zamówienia, prowadziła/prowadziły co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. Moduł II Język angielski w hotelarstwie - obejmujący 180 godzin zegarowych lektoratu języka angielskiego dla recepcjonistów, zawierającego co najmniej następujące zagadnienia: 1) Zwroty grzecznościowe niezbędne w obsłudze gościa; 2) Obsługa klienta; 3) Prowadzenie rozmów telefonicznych; 4) Pisanie korespondencji firmowej, faksów, notatek; 5) Telefoniczne zamówienia i rezerwacje; 6) Rodzaje pokoi hotelowych; 7) Obsługa pomieszczeń hotelowych; 8) Radzenie sobie z trudnym klientem; 9) Przyjmowanie reklamacji; 10) Przedstawianie rachunku; 11) Umawianie spotkań, uzgadnianie terminów; 12) Organizacja konferencji w hotelu; 13) Udzielanie wyjaśnień; 14) Podsumowanie zmiany. Podczas realizacji zajęć z lektoratu języka angielskiego, winny być wykorzystane różnorodne pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny. Najważniejszym celem w/w modułu jest przygotowanie uczestników szkolenia do profesjonalnej obsługi, prowadzenia rozmów i korespondencji z obcojęzycznymi kontrahentami i gośćmi hoteli. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł II spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana z językiem angielskim, posiadała/posiadały: nie mniej niż 3 lata doświadczenia w pracy nauczyciela języka angielskiego, prowadziła/prowadziły: co najmniej 3 szkolenia z nauki języka angielskiego. 5.3. MODUŁ III Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w recepcjach hotelowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Zamawiający wymaga, aby opiekunowie stanowiskowi w poszczególnych miejscach praktyki: posiadali wykształcenie: średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia, lub wyższe zawodowe, magisterskie, podyplomowe i powyżej oraz 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zamawiający wymaga wyznaczenia opiekuna stanowiskowego w każdym hotelu, w którym będą odbywać się zajęcia praktyczne. Liczba kursantów w jednym hotelu nie może być większa niż 2 osoby. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej firmie, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić następujące sprawdziany i egzaminy: 6.1. egzamin/test sprawdzający wiedzę kursantów związaną z tematyką recepcjonisty, który ma być przeprowadzony bezpośrednio po zajęciach teoretyczno-zawodowych i komputerowych; 6.2. egzamin/test po zakończonych zajęciach z lektoratu języka angielskiego; 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 7.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 7.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667); W/w zaświadczenia powinny zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 7.3. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 7.2. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. 8. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 9. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3./..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22386,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22386,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.