eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroszyce › Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce - roboty wodociągowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Dobroszyce: Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce - roboty wodociągowe
Numer ogłoszenia: 19697 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, faks 071 3141276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce - roboty wodociągowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - wodociągowych przy inwestycji pn. Konsolidacja systemu gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Dobroszyce: a) sieci wodociągowej od istniejącego wodociągu w Strzelcach (dz. nr 310) do istniejącego wodociągu w Kolonii Strzelce (dz. nr 262), b) od istniejącego wodociągu w Dobrej (dz. nr 84) do istniejącego wodociągu w Dobroszycach (dz. nr 89/1)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto: Gminy Dobroszyce w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy O/Dobroszyce Nr 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 2 (księgowość) Urzędu Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16 w terminie do 22.02.2010r., godz.1000. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. art. 2 pkt. 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca winien spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 1.2 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę - warunki opisane w pkt 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy: 2.1.1 Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego (zapewnienie kredytowania) - przeznaczone na finansowanie realizacji zadania - na kwotę min. podaną w złożonej ofercie. 2.1.2 Wykonawcy występujący wspólnie winni posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego (zapewnienie kredytowania) - przeznaczone na finansowanie realizacji zadania - na kwotę min. podaną w złożonej ofercie. 2.2 Potencjał kadrowy: Wykonawca winien skierować do realizacji zadania kierowników robót: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, b) w specjalności drogowej, - w zakresie wymaganym prawem budowlanym. Jedna spośród uprawnionych osób winna pełnić funkcję kierownika budowy. 2.2.1 Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę: Wykonawcy występujący wspólnie winni skierować do realizacji zadania kierowników robót: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, b) w specjalności drogowej, - w zakresie wymaganym prawem budowlanym. Jedna spośród uprawnionych osób winna pełnić funkcję kierownika budowy. 2.3 Doświadczenie: Wykonawca winien wykazać się realizacją co najmniej dwóch sieci wodociągowych o minimalnej długości 2,5 km każda (bez przyłączy) w okresie ostatnich 5 lat (potwierdzone referencjami). 2.3.1 Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę: Wykonawcy winni wykazać się realizacją co najmniej dwóch sieci wodociągowych o minimalnej długości 2,5 km każda (bez przyłączy) w okresie ostatnich 5 lat (potwierdzone referencjami). 2.4 Ubezpieczenie: Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4.1 Ubezpieczenie Wykonawców składających wspólną ofertę: Wykonawcy składający wspólna ofertę winni załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że każdy z Wykonawców jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Warunki szczegółowe przedmiotowe. 3.1 Wymagane parametry techniczne: Przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót) i Specyfikacji Technicznej (ST), będącej integralną częścią SIWZ (część XI). W zakresie określenia parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zapisy w ST są równorzędne do dokumentacji projektowej. Wskazanie w ST i dokumentacji projektowej - nazwy handlowej lub marki oraz nazwy firm, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określać będą klasę produktu (materiałów, maszyn i urządzeń itp.), a nie jego producenta. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić projektu zagospodarowania działki, założeń technicznych inwestycji, powierzchni i kubatury zaprojektowanych obiektów, a w tym zezwoleń i innych decyzji administracyjnych organów budowlanych. 3.2 Wymagane warunki gwarancji: Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt. 1, wykonawcy winni przedłożyć wyłącznie niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba , że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych opisanych w pkt. 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.2 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z jednoznacznym wskazaniem na pełnione funkcje w trakcie realizacji zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (obowiązujący formularz stanowi zał. nr 3). Wykaz dotyczy osób bezpośrednio nadzorujących roboty (kierownik budowy, kierownicy robót). 2.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 . 2.5 Zakres planowanych do podwykonania robót należy wymienić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5. 2.6 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.7 Do oferty należy załączyć wypełniony formularz rzeczowo - finansowy - załącznik nr 6. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającą odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt. 1.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty określone w pkt. 4. lub 5. winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 1.1., 1.2. , 1.4.- 1.6 winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólna ofertę, w stosunku do których niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wymaga potwierdzenia spełnienia warunków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce ul. Rynek 16 56 - 410 Dobroszyce cena: 100zł + koszt przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce ul. Rynek 16 56 - 410 Dobroszyce pokój nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest planowany do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.