eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DLG/084/10 Sprzęt medyczny rehabilitacyjny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Opole: DLG/084/10 Sprzęt medyczny rehabilitacyjny
Numer ogłoszenia: 19687 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, faks 077 4433021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG/084/10 Sprzęt medyczny rehabilitacyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego rehabilitacyjnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 39.14.31.12 - Materace 33.14.17.30 - Kołnierze chirurgiczne 33.19.22.10 - Stoły do badania 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale III SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) oświadczenie wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom, wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) do każdego rodzaju zaoferowanego sprzętu należy dołączyć dokumenty, zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z opisem dot. zad. Nr..... poz. ......... 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszystkie dokumenty muszą być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy w formie - data i napis za zgodność z oryginałem, imienna pieczątka i podpis lub czytelny podpis i pieczątka Wykonawcy. 4. Informacje stanowiące tajemnicę wykonawcy należy umieścić zgrupowane w jednej wyodrębnionej części oferty i w skuteczny sposób zabezpieczyć przed ujawnieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, dział logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, dział logistyki, pok.3, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka rehabilitacyjne szt. 33.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fotel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele z dwoma regulowanymi podpórkami rąk, chromowane szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kozetka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetki rehabilitacyjna szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki do transportu pacjentów w pozycji leżącej szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace p/odleżynowe szt. 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kołnierze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołnierze ortopedyczne szt. 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rotor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotory do ćwiczeń kończyn dolnych szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Inhalator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalatory do rehabilitacji oddechowej pacjentów szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kształtki rehabilitacyjne szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kliny odwodzące kończyny dolne szt. 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drabinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabinki rehabilitacyjne do łóżka szt. 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lampa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa Bioptron szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stół.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do badań z hydrauliczną regulacją wysokości szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: fotel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel zabiegowy z regulacją wysokości szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: fotel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel-kozetka zabiegowa szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: wózek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.