eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › UTRZYMANIE I REMONTY BIEŻĄCE ULIC NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2008 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Ostróda: UTRZYMANIE I REMONTY BIEŻĄCE ULIC NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2008 R.
Numer ogłoszenia: 196873 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, fax 089 6429401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE I REMONTY BIEŻĄCE ULIC NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2008 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty bieżące ulic na terenie miasta Ostróda w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2008 r., w zakresie: Część 1. Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników asfaltowych - w technologii masy mineralno - asfaltowej - 1800,0 m2; Część 2. Pozostałe roboty związane z utrzymaniem i remontami ulic, w tym: a) Wymiana i konserwacja oznakowania pionowego, w tym: - wykonanie nowego znaku (folia odblaskowa 3 - M) - 30 szt. - wykonanie nowego znaku (folia zwykła) - 50 szt. - wykonanie tabliczek do znaków drogowych (grupa T) - 40 szt. - wykonanie i ustawienie w podstawie betonowej nowego słupka (ocynkowanego) - demontaż starego - 80 szt. - remont słupka (demontaż, prostowanie, spawanie, malowanie, montaż) - 200 szt. - remont tarczy znaku (demontaż, prostowanie, montaż znaku do słupka) - 200 szt. - oczyszczanie i malowanie barierek i słupków (Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu) - 200 mb - naprawa, wymiana lub uzupełnianie z malowaniem elementów barierek (Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu) - 90 mb b) Wykonanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej. - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego - 4300 m2 - malowanie nowego oznakowania poziomego z trasowaniem - 1000 m2 c) Remonty bieżące dróg gruntowych. - remont równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym z uzupełnieniem wybojów (tłuczeń, kliniec, pospółka) - 22.000 m2. d) Remonty bieżące nawierzchni chodników. - remonty cząstkowe nawierzchni chodników obejmują przełożenie, uzupełnienie lub wymianę nawierzchni chodników: a) kostka polbruk (kostka z odzysku) - 100 m2 b) kostka polbruk (kostka Wykonawcy) - 200 m2 a) płytki betonowe (płytki z odzysku) - 120 m2 b) płytki betonowe (płytki Wykonawcy) - 300 m2 - wymianę lub uzupełnienie krawężników drogowych a) krawężnik drogowy (krawężnik z odzysku) - 200 mb b) krawężnik drogowy (krawężnik Wykonawcy) - 100 mb - wymianę lub uzupełnienie obrzeży trawnikowych a) obrzeża betonowe (obrzeża z odzysku) - 80 mb b) obrzeża betonowe (obrzeża Wykonawcy) - 250 mb Z wyjątkiem materiałów określonych w Części 2 lit. d litery a, do realizacji przedmiotu zamówienia należy przewidzieć materiały Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 2.700,- PLN (słownie: dwa tysiące siedemset PLN). Część 2 - 4.700,- PLN (słownie: cztery tysiące siedemset PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (adekwatnie do wybranej / wybranych części przedmiotu zamówienia); - musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej lub ogólnobudowlanej należącą do właściwego samorządu zawodowego, która to osoba będzie odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia; - musi dysponować niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności: Część 1. zagęszczarkę, samochód samowyładowczy o ład. do 5,0 t lub recykler; Część 2. samochód dostawczy do 0,9 t.; malowarka mechaniczna, ścierarka do pasów; równiarka, walec drogowy ogumiony, samochód samowyładowczy o ład. do 5,0 t lub ciągnik z przyczepą samowyładowczą; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,- PLN; d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) (dalej: uPzp). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w lit. a, b, c, d. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w jn.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 uPzp - zał. nr 2A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, w tym spółka cywilna), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, w tym spółka cywilna), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Dokument stwierdzający, że osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. f) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności h) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, w tym spółka cywilna) - wykonawca winien załączyć do oferty, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. a, b, h; pkt 3 lit. a, b, c muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. c, d, e, f, g muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów określonych w § 6 SIWZ pkt 1 lit. c, d, e, f, g wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie; ul. Mickiewicza 24; 14 - 100 Ostróda; pok. 24 (opłata 10,- PLN + koszt wysyłki).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie; ul. Mickiewicza 24; 14 - 100 Ostróda; pok. 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników asfaltowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników asfaltowych w technologii masy mineralno - asfaltowej - 1800,0 m2. Cena jednostkowa musi zawierać koszt ewentualnego uzupełnienia podbudowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozostałe roboty związane z utrzymaniem i remontami ulic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymiana i konserwacja oznakowania pionowego, w tym: - wykonanie nowego znaku (folia odblaskowa 3 - M) - 30 szt. - wykonanie nowego znaku (folia zwykła) - 50 szt. - wykonanie tabliczek do znaków drogowych (grupa T) - 40 szt. - wykonanie i ustawienie w podstawie betonowej nowego słupka (ocynkowanego) - demontaż starego - 80 szt. - remont słupka (demontaż, prostowanie, spawanie, malowanie, montaż) - 200 szt. - remont tarczy znaku (demontaż, prostowanie, montaż znaku do słupka) - 200 szt. - oczyszczanie i malowanie barierek i słupków (Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu) - 200 mb - naprawa, wymiana lub uzupełnianie z malowaniem elementów barierek (Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu) - 90 mb W odnośnikach 1, 2, 3 należy uwzględnić demontaż i montaż tarczy znaku (tabliczki informacyjnej) W odnośniku 6 należy podać ceny jednostkowe uśrednione bez względu na kształt i rozmiar tarczy oraz ilość znaków czy liter. Odnośnik 7 i 8 cenę jednostkową należy przyjąć jako jedną uśrednioną dla barierek stylizowanych, łańcuchowych i rurowych. b) Wykonanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej. - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego - 4300 m2 - malowanie nowego oznakowania poziomego z trasowaniem - 1000 m2 Cenę jednostkową należy przyjąć jako jedną uśrednioną dla malowania przejść dla pieszych oraz malowania linii segregacyjnych i strzałek kierunkowych. c) Remonty bieżące dróg gruntowych. - remont równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym z uzupełnieniem wybojów (tłuczeń, kliniec, pospółka) - 22.000 m2. Profilowanie dróg gruntowych równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym wraz z ewentualnym uzupełnieniem wybojów (tłuczeń, kliniec, pospółka itp.). d) Remonty bieżące nawierzchni chodników. - remonty cząstkowe nawierzchni chodników obejmują przełożenie, uzupełnienie lub wymianę nawierzchni chodników: a) kostka polbruk (kostka z odzysku) - 100 m2 b) kostka polbruk (kostka Wykonawcy) - 200 m2 a) płytki betonowe (płytki z odzysku) - 120 m2 b) płytki betonowe (płytki Wykonawcy) - 300 m2 - wymianę lub uzupełnienie krawężników drogowych a) krawężnik drogowy (krawężnik z odzysku) - 200 mb b) krawężnik drogowy (krawężnik Wykonawcy) - 100 mb - wymianę lub uzupełnienie obrzeży trawnikowych a) obrzeża betonowe (obrzeża z odzysku) - 80 mb b) obrzeża betonowe (obrzeża Wykonawcy) - 250 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.