eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa paliwa do samochodów służbowych i mototowerów Straży Miejskiej Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Wrocław: Dostawa paliwa do samochodów służbowych i mototowerów Straży Miejskiej Wrocławia
Numer ogłoszenia: 196869 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Wrocławia , ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3471634, 3471630, faks 071 3471635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do samochodów służbowych i mototowerów Straży Miejskiej Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do samochodów i motorowerów służbowych Straży Miejskiej Wrocławia :benzyny bezołowiowej 95 oktanów w ilości około 1000 litrów, oleju napędowego w ilości około 107000 litrów. Dostawa odbywać się będzie poprzez bieżące , bezgotówkowe tankowanie samochodów i motorowerów służbowych Straży Miejskiej Wrocławia w stacjach paliw na terenie miasta Wrocławia. Stacje wskazane przez Wykonawcę winny być czynne 7 dni w tygodniu, i przynajmniej jedna z nich nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego dalej niż 5 km. Paliwo powinno spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 8 września 2006 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.nr 167, poz 1185 ze zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych 5.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 uPzp - wg wzoru załącznik nr 1 do siwz, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę następujące dokumenty : 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju , w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 2.2. koncesja na obrót paliwami ciekłymi zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne ( Dz.U. Z 2006 r Nr 89, poz. 625 z póź. zm.) 2.3. wykaz stacji paliw - załącznik nr 5 3.Oferta wspólna 3.1.w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy. 3.2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 2 i 3 uPzp składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. 3.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt.1 i 4 uPzp muszą być złożone przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Upust - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Wrocławia, ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocław, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego ul. Gwarna 5/7, 50-001 Wrocław, pok nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.