eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawada › Nr sprawyKZG/ZP. 271 - 5/11/B. Termoizolacja budynku mieszkalnego w Jarogniewicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Zawada: Nr sprawy: KZG/ZP. 271 - 5/11/B. Termoizolacja budynku mieszkalnego w Jarogniewicach.
Numer ogłoszenia: 196857 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie , ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada, woj. lubuskie, tel. 068 3211279, faks 068 3212213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kzg.zg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: KZG/ZP. 271 - 5/11/B. Termoizolacja budynku mieszkalnego w Jarogniewicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr sprawy: KZG/ZP. 271 - 5/11/B. Termoizolacja budynku mieszkalnego w Jarogniewicach. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie ocieplenia ścian budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Jarogniewicach nr 28 metodą lekką-mokrą płytami styropianowymi grubości 10 cm; pow. do ocieplenia w przybliżeniu 270 m2. 2. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków województwa lubuskiego pod numerem 1424 i objęty rygorem ustawy z dnia 23 VII 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162 poz. 1568, z późn. zm.). 3. Zakres prac: a. skucie słabych miejsc podłoża i uzupełnienie brakujących tynków, podłoże zagruntować preparatem przeciwgrzybowym; b. płyty styropianowe mocować za pomocą zaprawy suchej do płyt styropianowych i dybli plastikowych po 5 szt. na płytę; c. podłoże pod tynk przygotować przy użyciu siatki z włókna szklanego, suchej masy tynkarskiej i farby gruntującej z zastosowaniem narożników z kątownika aluminiowego; d. elewacje wykonać z gotowej mieszanki tynkarskiej, silikonowej, cienkowarstwowej w kolorze Amazonas 16L88-C13H117 wg wzornika Caparol lub równoważnym; e. z uwagi na zabytkowy charakter budynku należy dokonać odwzorowania dotychczasowych zdobień elewacji za pomocą doboru odpowiedniej grubości płyt styropianowych. W przypadku utrudnień przeprowadzić konsultacje z Powiatowym Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze. 4. Oprócz w/w prac należy ponadto: a. wymienić istniejącą opaskę betonową wokół budynku na opaskę z kostki brukowej grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, zakończoną obrzeżem betonowym; b. rozebrać i odbudować schody wejściowe do budynku wraz z obłożeniem stopni płytkami gresowymi (antypoślizgowymi), a ściany boczne wykonać z cegły klinkierowej; c. skuć istniejący betonowy chodnik do budynku i położyć nowy na podsypce cementowo-piaskowej, z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze szarym, wraz z obrzeżami; wymiary chodnika wynoszą (dł./szer.): ok. 11,5/1,5 m. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostawę i montaż drzwi zewnętrznych, wykonanych z drewna (także ościeżnica), lewych, barwy białej, otwieranych do wewnątrz, zaopatrzonych w dwa zamki patentowe, szyby k = 1,1; wymiary otworu drzwiowego: 103/210 cm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia/nie spełnia. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani tacy wykonawcy, którzy przedstawią wykaz minimum czterech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - w zakresie termoizolacji (termomodernizacji) budynków. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, wykaz należy złożyć za krótszy okres. Wartość każdej z wykonanych robót w wymienionym zakresie musi obejmować min. 50 000 zł brutto. Wykaz musi zawierać także rodzaj robót, datę i odbiorców. Do wykazu winno się ponadto dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metodą spełnia/nie spełnia. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani tacy wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty: oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika - umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; b) w wyniku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych lub innych zdarzeń o charakterze siły wyższej; c) w wyniku działań, poleceń i wytycznych osób (instytucji) trzecich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia; d) z uwagi na możliwość uzyskania przez Zamawiającego zewnętrznych środków pomocowych (także dodatkowych) umożliwiających sfinansowanie całości lub części zamówienia oraz zamówienia dodatkowego/uzupełniającego; e) w wyniku realizacji poleceń/zaleceń instytucji odpowiedzialnych za przydzielenie i nadzór zewnętrznych środków pomocowych przeznaczonych na realizację inwestycji - w zakresie innym niż finansowy; f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (np. prace archeologiczne czy konserwatorskie, decyzje i postanowienia konserwatora zabytków); g) z powodów braków lub błędów w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub wykonawczej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; h) opóźnienie zamawiającego w przekazaniu decyzji o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany; i) przy opóźnieniu zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; j) przy konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej uznanych przez zamawiającego za istotne; k) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; l) w przypadku odstępstwa przez Zamawiającego od przyjętych standardów materiałowych; m) ze względu na niemożliwe do przewidzenia zmiany technologiczne; n) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia), aktów prawa miejscowego bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Gminie Zielona Góra (uchwały Rady Gminy, zarządzenia, decyzje Wójta Gminy Zielona Góra etc.); o) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług (VAT); p) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); q) z uwagi na technicznie uzasadnioną konieczność wykonania robót zamiennych lub udzielenia ewentualnych zamówień dodatkowych lub uzupełniających; r) nastąpi zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, a także objęcie podwykonawstwem części robót niewskazanych uprzednio w ofercie; s) ze względu na uzasadnioną potrzebę zmiany osoby kierownika budowy i/lub robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kzg.zg.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.