eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont korytarzy III i IV piętra oraz modernizacja instalacji elektrycznej wybranych pomieszczeń zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Biochemii Technicznej PŁ przy ul. Stefanowskiego 4/10 w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Łódź: Remont korytarzy III i IV piętra oraz modernizacja instalacji elektrycznej wybranych pomieszczeń zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Biochemii Technicznej PŁ przy ul. Stefanowskiego 4/10 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 196628 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 631 20 12, faks 42 631 24 04; 42 631 21 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy III i IV piętra oraz modernizacja instalacji elektrycznej wybranych pomieszczeń zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Biochemii Technicznej PŁ przy ul. Stefanowskiego 4/10 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont korytarzy III i IV piętra oraz modernizacja instalacji elektrycznej wybranych pomieszczeń zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Biochemii Technicznej PŁ przy ul. Stefanowskiego 4/10 w Łodzi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe HEGOR Spółka z o.o., ul. Gwardyjska 12, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35334,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41155,94

  • Oferta z najniższą ceną: 41155,94 / Oferta z najwyższą ceną: 41155,94

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.13.907 z późn. zm.) Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Z uwagi na: 1) Konieczność odnowienia korytarzy III i IV piętra w całości tj. ujednolicenie faktury oraz kolorystyki korytarzy oraz wykonania dodatkowych instalacji elektrycznych. Po zakończeniu robót budowlanych zgodnie z zamówieniem podstawowym stwierdzono różnorodność faktury i kolorystyki istniejącego tynku korytarzy III i IV piętra z odnowionymi tynkami w miejscach prowadzenia przebudowy pomieszczeń. Całość tworzy złe wrażanie estetyczne. 2) Konieczność wykonania dodatkowych instalacji elektrycznych umożliwiających wyposażenie Instytutu w urządzenia laboratoryjne, które nie były planowane na etapie opracowania dokumentacji projektowej. 3) Konieczność wykonania robót potwierdzonych protokołem konieczności, podpisanym przez Zamawiającego; 4) Przewidziane zamówienie uzupełniające w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr AZP/26/ZP/ATR/RB/2012 do umowy nr AZP/20/ATR/2012 z dnia 30.11.2012 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.