eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Wykonanie robót remontowych elewacji budynku oraz wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Czarne: Wykonanie robót remontowych elewacji budynku oraz wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2.
Numer ogłoszenia: 196531 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych elewacji budynku oraz wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych elewacji budynku oraz wymianie pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem przy ul. Moniuszki 12, dz. nr 70/2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj.: Część 1: Wykonanie robót remontowych elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem. 1. Wykonanie dokumentacji architektonicznej istniejącego detalu architektonicznego elewacji obiektu na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót remontowych. 1) ZAKRES ROBÓT ELEWACYJNYCH - powierzchnia elewacji 565,39 m2. a) Roboty rozbiórkowe - w zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - rozbiórki dekarskie gzymsów podokiennych, - odbicie tynków, - demontaż rur spustowych i urządzeń klimatyzacyjnych na okres wykonywania robót, - usunięcie elementów metalowych na elewacji, - rozbiórka elementów ogrodzenia obiektu. b) Roboty elewacyjne - w zakres robót wchodzi: - naprawa ubytków tynków wraz z ich wyrównaniem przez nałożenie warstwy wapiennej umożliwiające filcowanie tynku w celu uzyskania faktury zbliżonej do tynku zatartego na ostro, - odtworzenie i naprawa ubytków detalu /opaski, gzymsy/, - naprawa lub przemurowanie balkonów wraz z odtworzeniem detalu oraz odnowieniem elementów metalowych, - montaż opierzeń gzymsów podokiennych oraz detali portali wejściowych, - wykonanie schodów wejściowych wraz z okładziną oraz naprawa apsydy ogrodzenia przy wejściu głównym, - częściowa wymiana stolarki okiennej, - malowanie elewacji i ogrodzenia. c) Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenie dokumentacji architektonicznej istniejącego detalu architektonicznego obiektu. - dopuszcza się wykonanie dokumentacji detalu na etapie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, - roboty rozbiórkowe nie mogą być wykonane wcześniej nim Zamawiający nie otrzyma ww dokumentacji detali, - brak ww dokumentacji wyklucza rozpoczęcie lub kontynuację robót wynikających z technologii ich wykonania. Część 2: Wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem. 1) ZAKRES ROBÓT DEKARSKICH - powierzchnia dachu 779,40 m2. a)Roboty rozbiórkowe - w zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy, - rozbiórka istniejącego łacenia więźby, - demontaż obróbek blacharskich lukarn, krawędzi dachu oraz pozostałych, odbicie tynków lukarn wymagających zrzucenia, - rozbiórka częściowa kominów, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, - rozbiórka rynien i rur spustowych oraz podokienników zewnętrznych lukarn. b) Roboty dekarskie - w zakres robót dekarskich wchodzi: - montaż izolacji paro przepuszczalnej więźby, - montaż kontrłat oraz łacenie więźby, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej powlekanej w kolorze grafitowym, - wykonanie obróbek dekarskich i opierzeń koniecznych dla zachowania szczelności dachu w kolorze pochodnym przyjętej dachówki, - przemurowanie kominów cegłą klinkierową w kolorze pochodnym przyjętej dachówki, - naprawa ścian lukarn wraz ich malowaniem, - wymiana podokienników zewnętrznych lukarn, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej w części dotyczącej powierzchni połaci dachowej, - wymiana/uzupełnienie elementów więźby oraz montaż okien dachowych. c) ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIAN DOTYCZACE ZAKRESU ROBÓT OGRODZENIA OBIEKTU. 2. ZAMAWIAJACY ZASTRZEGA, IŻ WSZELKIE CZYNNOŚĆI ROZPOCZYNAJĄCE TOK OFERTOWANIA NALEŻY POPRZEDZIĆ WIZJĄ LOKALNĄ OBIEKTU 3. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone w sposób nie powodujący negatywnego oddziaływania na środowisko. 4. Zamówienia obejmuje wykonanie robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik Nr 8 do SIWZ w oparciu o przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz opis techniczny robót stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.12.11-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, minimum 2 zamówienia publiczne o porównywalnym zakresie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, do kierowania robotami budowlanymi, minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku lub potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej winni posiadać równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy: - wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umowa zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonych w niniejszej umowie; - na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Czarne ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie dokumentacji architektonicznej istniejącego detalu architektonicznego elewacji obiektu na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót remontowych. 1) ZAKRES ROBÓT ELEWACYJNYCH - powierzchnia elewacji 565,39 m2. a) Roboty rozbiórkowe - w zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - rozbiórki dekarskie gzymsów podokiennych, - odbicie tynków, - demontaż rur spustowych i urządzeń klimatyzacyjnych na okres wykonywania robót, - usunięcie elementów metalowych na elewacji, - rozbiórka elementów ogrodzenia obiektu. b) Roboty elewacyjne - w zakres robót wchodzi: - naprawa ubytków tynków wraz z ich wyrównaniem przez nałożenie warstwy wapiennej umożliwiające filcowanie tynku w celu uzyskania faktury zbliżonej do tynku zatartego na ostro, - odtworzenie i naprawa ubytków detalu /opaski, gzymsy/, - naprawa lub przemurowanie balkonów wraz z odtworzeniem detalu oraz odnowieniem elementów metalowych, - montaż opierzeń gzymsów podokiennych oraz detali portali wejściowych, wykonanie schodów wejściowych wraz z okładziną oraz naprawa apsydy ogrodzenia przy wejściu głównym, - częściowa wymiana stolarki okiennej, - malowanie elewacji i ogrodzenia. c) Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenie dokumentacji architektonicznej istniejącego detalu architektonicznego obiektu. - dopuszcza się wykonanie dokumentacji detalu na etapie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, - roboty rozbiórkowe nie mogą być wykonane wcześniej nim Zamawiający nie otrzyma ww dokumentacji detali, - brak ww dokumentacji wyklucza rozpoczęcie lub kontynuację robót wynikających z technologii ich wykonania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czarnem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ZAKRES ROBÓT DEKARSKICH - powierzchnia dachu 779,40 m2. a) Roboty rozbiórkowe - w zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy, - rozbiórka istniejącego łacenia więźby, - demontaż obróbek blacharskich lukarn, krawędzi dachu oraz pozostałych, odbicie tynków lukarn wymagających zrzucenia, - rozbiórka częściowa kominów, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, - rozbiórka rynien i rur spustowych oraz podokienników zewnętrznych lukarn. b) Roboty dekarskie - w zakres robót dekarskich wchodzi: - montaż izolacji paro przepuszczalnej więźby, - montaż kontrłat oraz łacenie więźby, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej powlekanej w kolorze grafitowym, - wykonanie obróbek dekarskich i opierzeń koniecznych dla zachowania szczelności dachu w kolorze pochodnym przyjętej dachówki, - przemurowanie kominów cegłą klinkierową w kolorze pochodnym przyjętej dachówki, - naprawa ścian lukarn wraz ich malowaniem, - wymiana podokienników zewnętrznych lukarn, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej w części dotyczącej powierzchni połaci dachowej, - wymiana/uzupełnienie elementów więźby oraz montaż okien dachowych. c) ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIAN DOTYCZACE ZAKRESU ROBÓT OGRODZENIA OBIEKTU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.11-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.