eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Czas na aktywność w powiecie sandomierskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Sandomierz: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Czas na aktywność w powiecie sandomierskim
Numer ogłoszenia: 196528 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Adama Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 644 10 10 wew. 344, faks 15 832 28 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprsandomierz.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Czas na aktywność w powiecie sandomierskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w zajęć zwanych szkoleniami; Moduł 1 - Kurs komputerowy (40 osób) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do obsługo komputera w zakresie systemu operacyjnego Windows, pakietu biurowego MS Office oraz wykorzystania Internetu. Czas trwania i sposób organizacji Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 2 - Kurs kucharski (21 osób ) Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku kucharza, posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowaniu potraw, wykonywanie różnymi metodami i technikami różnych asortymentów potraw, sporządzanie potraw kuchni polskiej, przygotowywanie potraw, napojów i deserów na przyjęcia okolicznościowe W tym zajęcia teoretyczne: zapoznanie się z zasadami higieny i wyposażeniem kuchni oraz zajęcia praktyczne: sporządzanie potraw na różne sposoby i okoliczności, degustacja, dzielenie się osiągnięciami zajęć z otoczeniem. Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz, miejsce dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Moduł 3 - Opiekun, opiekunka do dziecka (12 osób) Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do samodzielnej opieki na dziećmi Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 4 - ogrodnik terenów zielonych (9 osób) Celem kursu jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy przy terenach zielonych: zaznajomienie z teoretycznymi podstawami zawodu oraz wyposażenie w umiejętności sprawnego i prawidłowego wykonywania czynności niezbędnych do wykonywania zawodu. Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 5 - Wizaż i stylizacja paznokci (8 osób) Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestnika podstawowych wiadomości i umiejętności praktycznych w zakresie makijażu oraz stylizacji paznokci. Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 6 - Usługa szkoleniowo doradcza ja czyli kto? (60 osób) Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji interpersonalnych a przede wszystkim rozwinięcie świadomości odbioru i interpretacji z innymi ludźmi. Doskonalenie koncepcji własnego JA w aspekcie interpersonalnym a także umacnianie poczucie własnej wartości, wiary w sukces i własne możliwości. Doskonalenie asertywności oraz własny styl zachowania w grupie, elastyczność w kontaktach interpersonalnych oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem. Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 80 godz. zajęć dydaktycznych - warsztaty (teoretycznych i praktycznych) Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 7 - Wyjazdowe warsztaty zastępowania agresji (10 osób + otoczenie 20 osób) Celem warsztatów jest modyfikowanie zachowań wychowanków przejawiających agresję lub inne zaburzone zachowania. Nauczenie umiejętności alternatywnych wobec agresji oraz sposobów kontrolowania gniewu i bardziej efektywnych sposobów myślenia. Uczenie norm moralnych i wartości społecznie aprobowanych Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 5 dni w których należy zrealizować 20 godz. zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Nałęczów - miejsce wskazane przez BO Moduł 8 - Zajęcia warsztatowo - instruktażowe z zakresu kreowania pozytywnego wizerunku (70 osób) Głównym celem treningu jest rozwój umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku Czas trwania i sposób organizacji: Szkolenie obejmuje 20 godz. zajęć dydaktycznych Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 9 - Grupa wsparcia (10 osób + 20 osób z otoczenia dzieci) Celem programu jest wsparcie rodziców zastępczych w radzeniu sobie z problemami z dzieckiem, a w efekcie zbudowanie sieci wsparcia. Czas trwania i sposób organizacji: 5 dni x 4h ( 20h) Miejsce realizacji szkolenia: Sandomierz Moduł 10 - Wycieczka do Bałtowa wraz z TKO (4h) Czas trwania i sposób organizacji: Jednodniowa wycieczka do Bałtowa Miejsce realizacji szkolenia: Bałtów Moduł 11 - Wyjazd integracyjny połączony z warsztatami malowania z wykorzystaniem różnych materiałów oraz spotkań grupy wsparcia- 35 osób + 15 otoczenia Czas trwania i sposób organizacji: Wyjazd obejmuje 5 dni w których należy zrealizować 12 godzin warsztatów plus 8 godzin grupy wsparcia Miejsce realizacji szkolenia: Zakopane - miejsce wskazane przez BO Moduł 12 Indywidualne poradnictwo psychologiczne od czerwca do sierpnia 2013r. Ze wsparcia psychologa po 1 h na osobę skorzysta 50 Bo i 10 BO + otoczenie dzieci Moduł 13 Indywidualne poradnictwo prawne od czerwca do sierpnia 2013r. Z indywidualnego poradnictwa prawnego skorzysta 70 BO według zdiagnozowanych potrzeb po 1 h na osobę. Beneficjenci Ostateczni uzyskają niezbędne informację dot. zakładania własnej firmy, wypracowane zostaną przykładowe dokumenty, które pozwolą im na odnalezienie się przy ewentualnym sfinalizowaniu zatrudnienia Moduł 14 Zajęcia z doradztwa zawodowego od czerwca do sierpnia 2013r. Ze wsparcia doradcy zawodowego skorzysta 90 według zdiagnozowanych potrzeb po 1 h na osobę. Wybór kierunki kształcenia zostanie dokonany na podstawie diagnozy potencjału BO, wykonanej na szkoleniu, analizie wywiadów środowiskowych oraz przeglądu możliwości zatrudnienia na rynku lokalnym oraz konsultacji z PUP w Sandomierzu. Planuje się wyłonienie z 38 BO 10 osób w wieku 15 - 30 lat które zakwalifikują się do odbycia stażu /praktyki. Organizatorem stażu/praktyki jest PCPR. Moduł 15 - wyjazd szkoleniowo - rekreacyjny z zabiegami rehabilitacyjnymi w wyjeździe uczestniczyć będzie 50 osób niepełnosprawnych plus 20 otoczenia, Czas trwania wyjazdu: 12 dni pobytowych, w terminie 19.08.2013 - 30.08.2013, plus 2 dni na dojazd i powrót. Miejscowość atrakcyjna turystycznie na terenie południowo wschodniej polski.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tys. zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług: Wykonał należycie co najmniej: 2 szkolenia grupowe - związane z obsługa komputera ; 2 szkolenia grupowe - związane z kursem kucharskim; 2 szkolenia grupowe - związane z opieką nad dziećmi; 2 szkolenia grupowe - związane z terenami zielonymi; 2 szkolenia grupowe - związane z wizażem i stylizacją paznokci; 2 szkolenia grupowe wyjazdowe na minimum 5 dni; 1 stacjonarno - Wyjazdową usługę szkoleniową wraz z elementami rehabilitacji po 3 zakończone warsztaty /seminaria/ szkolenia z zakresu kompetencji życiowych i społecznych związane z; asertywnością, sposobami radzenia sobie ze stresem i agresją, komunikacją interpersonalną, autoprezentacją, zarządzaniem czasem. Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 10 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 200 tysięcy złotych. W wykazie należy również wskazać wszystkie usługi zlecone, a niewykonane i wykonane nienależycie, Zamawiający dopuszcza ilość takich usług do 20 % łącznej wartości usług wymienionych w wykazie opisanym powyżej. Do pozycji wykazu odnoszących się do opisanych powyżej szkoleń/warsztatów, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; w wykazie poza informacją o podstawie dysponowana, należy podać; Dla części 1 1.Moduł 1 kurs komputerowy Pracownia komputerowa przystosowana do osób poruszających się na wózku inwalidzkim wyposażona w 11 stanowisk komputerowych, każde stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy ze stolikiem i krzesłem do tego przystosowanym oraz stały dostęp do Internetu. 2.Moduł 2 kurs kucharski pracownia gastronomiczna z pełnym wyposażeniem, przystosowana do osób poruszających się na wózku inwalidzkim kuchnia wyposażona w odpowiednie urządzenia AGD i przybory kuchenne Uwaga; w przypadku wskazania do zajęć placówki gastronomicznej musi być ona udostępniona na wyłączność kursu przez cały okres realizacji zajęć bez ograniczeń 3.szkolenia wyjazdowe dysponowanie jednym lub dwoma autokarami przystosowanymi do przewozu osób na wózkach inwalidzkich z WC i klimatyzacją, telewizorem + wideo, minibarkiem (kawa, herbata), minimalna ilość 64 miejsca siedzące, autokar musi być nie starszy niż 8 lat i posiadać wszystkie urządzenia sprawne, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model oraz rok produkcji autokaru, 4.Moduł 7 - Warsztaty zastępowania agresji (wyjazdowe) ośrodek szkoleniowo - wypoczynkowy w Nałęczowie (dopuszcza się w tej części Polski inną miejscowość o porównywalnej strukturze miejscowości w której również znajduje się Ośrodek szkoleniowo - wypoczynkowy - pod warunkiem niedostępności ośrodka w miejscowości wskazanej), pokoje dwuosobowe, każdy pokój z węzłem sanitarnym, TV, sala wykładowa udostępniona na wyłączność. 5.Moduł 11 - wyjazd integracyjny połączony z warsztatami malowania z wykorzystaniem różnych materiałów oraz spotkań grupy wsparcia ośrodek szkoleniowo - wypoczynkowy w Zakopanem (dopuszcza się w tej części Polski inną miejscowość o porównywalnej strukturze miejscowości w której również znajduje się Ośrodek szkoleniowo - wypoczynkowy - pod warunkiem niedostępności ośrodka w miejscowości wskazanej), pokoje dwu i trzyosobowe, każdy pokój z węzłem sanitarnym, TV, sala wykładowa udostępniona na wyłączność 7.Moduł 15 - wyjazd szkoleniowo - rekreacyjny z zabiegami rehabilitacyjnymi - dysponowanie ośrodkiem lub ośrodkami, w których może odbywać się pobyt rehabilitacyjny z warsztatami w miejscowości atrakcyjnej turystycznie na terenie polski południowo wschodniej tj. prowadzenie własnego ośrodka lub uzyskanie zapewnienia ze strony uprawnionego podmiotu prowadzącego taki ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia pobytu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez niego w ofercie; - dysponowanie autokarami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z WC i klimatyzacją, telewizorem + wideo, minibarkiem (kawa, herbata), z minimum 55 miejscami siedzącymi, autokar musi być nie starszy niż 8 lat i posiadać wszystkie urządzenia sprawne, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model oraz rok produkcji autokaru, dodatkowo należy wskazać informację o dysponowaniu salami do prowadzenia zajęć, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach ogólnych w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe poza wymaganymi pracowniami to; 4 sale dydaktycznych, każda z sal dla minimum 25 osób, jedno pomieszczenie gospodarcze i dwa sanitariaty WC; męski, żeński)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia ( przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1.Kurs komputerowy 4 osoby posiadających co najmniej wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu, cztery z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. 2.Kurs kucharski 4 osoby z doświadczeniem zawodowym w branży gastronomicznej , w tym co najmniej 3 posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe - gastronomiczne. Wskazane osoby muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. 3.Opiekun, opiekunka do dziecka 3 osób posiadające wykształcenie wyższe, jedna wykształcenie wyższe medyczne wymienione osoby muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. 4.Ogrodnik terenów zielonych 3 osób posiadające wykształcenie wyższe, dwie osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe ogrodnicze, wymienione osoby muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. 5.Wizaż i stylizacja paznokci 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe, wymienione osoby muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. 6.Usługa szkoleniowo doradcza ja czyli kto? 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe psychologia, co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe psychologa, psychoterapeuty, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa psychologicznego, psychoterapeutycznego 7.Warsztaty zastępowania agresji (wyjazdowe) 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe psychologia, co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe psychologa, psychoterapeuty, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa psychologicznego, psychoterapeutycznego 8.Zajęcia warsztatowo - instruktażowe z zakresu kreowania pozytywnego wizerunku) 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe kosmetolog/wizażysta, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie kreowania wizerunku 9.Grupa wsparcia 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe psychologia, co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe psychologa, psychoterapeuty, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa psychologicznego, psychoterapeutycznego; 10.Indywidualne poradnictwo psychologiczne 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe psychologia, co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe psychologa, psychoterapeuty, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa psychologicznego, psychoterapeutycznego; 11.Indywidualne poradnictwo prawne 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe prawnicze, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa prawnego; 12.Zajęcia z doradztwa zawodowego Minimum 2 osoby, wykształcenie wyższe z kwalifikacjami doradcy zawodowego, najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji działań w zakresie świadczenia usług grupowych warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego; 13.wyjazd szkoleniowo - rekreacyjny z zabiegami rehabilitacyjnymi kierownik odpowiedzialny za przebieg pobytu osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki lub psychologii min 3 letnie doświadczenie w organizacji turnusów wypoczynkowych, w tym doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; pielęgniarka Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; psycholog osoba posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty i min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne Osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, min. 3 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadająca doświadczenie w organizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz zajęć sportowo- rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż -150 tyś PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie usług, a w ramach tych usług: Wykonał należycie co najmniej: 2 szkolenia grupowe - związane z obsługa komputera; 2 szkolenia grupowe - związane z kursem kucharskim; 2 szkolenia grupowe - związane z opieką nad dziećmi; 2 szkolenia grupowe - związane z terenami zielonymi; 2 szkolenia grupowe - związane z wizażem i stylizacją paznokci; 2 szkolenia grupowe wyjazdowe na minimum 5 dni; 1 stacjonarno - Wyjazdową usługę szkoleniową wraz z elementami rehabilitacji po 3 zakończone warsztaty /seminaria/ szkolenia z zakresu kompetencji życiowych i społecznych związane z; asertywnością, sposobami radzenia sobie ze stresem i agresją, komunikacją interpersonalną, autoprezentacją, zarządzaniem czasem. Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 10 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 200 tysięcy złotych. W wykazie należy również wskazać wszystkie usługi zlecone, a niewykonane i wykonane nienależycie, Zamawiający dopuszcza ilość takich usług do 20 % łącznej wartości usług wymienionych w wykazie opisanym powyżej. Do pozycji wykazu odnoszących się do opisanych powyżej szkoleń/warsztatów, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć programy szkoleń opracowane zgodnie z założeniami pkt. 3.2.1 oraz załącznika nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie - 35
  • 3 - certyfikat w zakresie, jakości usług szkoleniowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprsandomierz.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Czas na aktywność w powiecie sandomierskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Tytuł projektu: Czas na aktywność w powiecie sandomierskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.