eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocmyrzów › PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Kocmyrzów: PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 196515 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, fax 012 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz parkingów i placów na terenie Gminy Kocmyrzów Luborzyca w sezonie zimowym 2007/2008 r.Drogi gminne zostały podzielone na dwie grupy: - I kolejność odśnieżania /łączna długość ok. 59,55 km/, - II kolejność odśnieżania / łączna długość ok. 70,90 km/. Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów i placów prowadzone będzie w dwóch standardach, szczegółowo opisanych w dokumentacji przetargowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej następującymi jednostkami sprzętu: - pługopiaskarki - 2 szt,- ciągniki wyposażone w pług i rozrzutnik - 2 szt,- ładowarki jednonaczyniowe lub pług wirnikowy - 1 szt, koparki - 2 szt,samochód samowyładowczy- 1szt. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodna z formułą spełnia niespełnia w oparciu o dokumenty wymienione w dokumentacji przetargowej, dodatkowo niżej przytoczone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada jako załączniki do swojej oferty wypełnionej na formularzu Zamawiającego następujące dokumenty: oświadczenie Wykonawcy, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy, druk oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, będącego w dyspozycji Wykonawcy - tabelę wykazu sprzętu do wypełnienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto zgodnie z wytycznymi dokumentacji przetargowej Wykonawca przedkłada do oferty zaparafowany projekt umowy, będący załącznikiem do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: U.G. Kocmyrzów Luborzyca, Luborzyca 97, 32 -100 Kocmyrzów /koszt dok. w wersji papierowe -15 zł./ Dok. można pobrać ze strony www Zamawiającego bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: U.G. Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 100 Kocmyrzów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.