eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › Budowa 1 mostka drewnianego oraz 1 mostka murowanego na terenie zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego w Dobrzycy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Dobrzyca: Budowa 1 mostka drewnianego oraz 1 mostka murowanego na terenie zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego w Dobrzycy
Numer ogłoszenia: 196501 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336096 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy, ul. Pleszewska 5A, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413039, faks 062 7413486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 1 mostka drewnianego oraz 1 mostka murowanego na terenie zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego w Dobrzycy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: IV. Przedmiot zamówienia: Budowa 1 mostka drewnianego oraz 1 mostka murowanego na terenie zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego w Dobrzycy. Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac został określony w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przy czym wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako wzorcowe, co uprawnia wykonawcę do zaproponowania rozwiązań równoważnych. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z projektem. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian w projekcie, dokona ich na własny koszt wykonawca łącznie z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykonania zamówienia we własnym zakresie. Nie dopuszcza się udziału podwykonawców. Płatność do 30 dni od dnia otrzymania faktury. Przewiduje się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy na zasadach określonych w art. 148 ust. 1 oraz projekcie umowy - zał. do SIWZ. Zamawiający wymaga min. 5 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy - Pzp, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, np. w zakresie terminu realizacji zamówienia, realizacji robót z dokumentacją wykonawczą, projektową, terminu lub zasad płatności. Nie stanowi to jednak podstawy, z której Wykonawca mógłby stawiać żądanie wobec Zamawiającego. Wymagana jest zgoda obu stron. Wszelkie zmiany mogą zostać wprowadzone wyłącznie w formie pisemnej. CPV: 45221100-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 124515.74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich. Działanie: Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU AQUABUD s.c., ul. Kaliska 86, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 124515.74
  • Oferta z najniższą ceną: 124515.74 oferta z najwyższą ceną: 124515.74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.