eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pielęgnacja drzew przydrożnych o łącznej ilości 2000 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2011 r - zadania 1-3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Opole: Pielęgnacja drzew przydrożnych o łącznej ilości 2000 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2011 r - zadania 1-3
Numer ogłoszenia: 196484 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja drzew przydrożnych o łącznej ilości 2000 szt. w ciągu dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2011 r - zadania 1-3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje : - pielęgnacja drzew ( usunięcie martwych i połamanych gałęzi oraz gałęzi i konarów zagrażających bezpieczeństwu ) - uprzątnięcie terenu po pielęgnacji z odpadów . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą podczas wykonywania pielęgnacji i pokrycia kosztów ich wywozu i składowania . Szczegóły - wg zakresu i wymagań określonych w Kosztorysie ślepym i Specyfikacji Technicznej , stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ . Ilość drzew wytypowanych do pielęgnacji może ulec zmianie . Lokalizacja - drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym Koszty organizacji ruchu ( w tym także oznakowanie robót ) obciążają Wykonawcę ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielenia w okresie 3 lat ( wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawy robót podstawowych )zamówień uzupełniających ( 50 % ) , polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jakie obejmuje niniejsze postępowanie - w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie były wykonywane (zakończone) co najmniej : - dla zadań 1 -3 usługi pielęgnacyjne drzew o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego postępowania w ilości co najmniej równej ilości określonej w danym zadaniu tj. : - dla zadania nr 1 - min. 400 szt - dla zadania nr 2 - min. 1100 szt - dla zadania nr 3 - min. 500 szt - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji wymagane w SIWZ jednostki sprzętu. Wykonawca może polegać na sprzęcie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tego sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . Tak więc Wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), tym co najmniej - piły mechaniczne - min. 2 szt / na każde z zadań - samochody z dźwigiem - min. 1 szt / na każde z zadań Dopuszcza się metody alpinistyczne - samochód ciężarowy - min. 1 szt /na każde z zadań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - co najmniej jeden pilarz o min. 5-letnim stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku . na każde z zadań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku , gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów : 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania lub udziału w realizacji części zamówienia, zawierające zakres czynności , które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów ; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy sprzętu na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także wykaz sprzętu , który zostanie przez ten podmiot udostępniony - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy;; b. wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. robót , których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; - zmiana tylko o taka ilość dni jaka jest niezbędna do wykonania zamówienia dodatkowego lub zamiennego . c. zmianie uległy stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z podanej strony internetowej lub w Siedzibie zamawiajacego - pok nr 7 , po uprzednim zapotrzebowaniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pielęgnacja drzew przydrożnych o łącznej ilości 400 szt. na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje : - pielęgnacja drzew ( usunięcie martwych i połamanych gałęzi oraz gałęzi i konarów zagrażających bezpieczeństwu ) - uprzątnięcie terenu po pielęgnacji z odpadów ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja drzew przydrożnych o łącznej ilości 1100 szt. na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Kotórz Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje : - pielęgnacja drzew ( usunięcie martwych i połamanych gałęzi oraz gałęzi i konarów zagrażających bezpieczeństwu ) - uprzątnięcie terenu po pielęgnacji z odpadów ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pielęgnacja drzew przydrożnych o łącznej ilości 500 szt. na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - Obwód Drogowy Chrzastowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje : - pielęgnacja drzew ( usunięcie martwych i połamanych gałęzi oraz gałęzi i konarów zagrażających bezpieczeństwu ) - uprzątnięcie terenu po pielęgnacji z odpadów ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.