eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Warszawa: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
Numer ogłoszenia: 196473 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, faks 022 6028716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.bip.mswia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa całkowicie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne sprzętu zawiera załącznik nr 3 i 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I zamówienia - 1. Komputer przenośny - notebook, w ilości 7 sztuk, 2. Komputer przenośny - netbook, w ilości 2 sztuk, 3. Zestawy komputerowe ( jednostka centralna i drukarka ), w ilości 12 sztuk, 4. Jednostka centralna, w ilości 4 sztuk. Część II zamówienia - 1. Switch 8 - portowy, w ilości 4 sztuk; 2. Urządzenie wielofunkcyjne, w ilości 1 sztuki; 3. Zasilacz sieciowy, w ilości 1 sztuki; 4. Bateria podróżna, w ilości 1 sztuki; 5. Mysz, w ilości (9+20+35) - 64 sztuk; 6. Monitor, w ilości 2 sztuk; 7. Czytnik kart chipowych, w ilości 12 sztuk; 8. Pamięć Ram, w ilości 8 sztuk; 9. Projektor, w ilości 1 sztuki; 10. Telewizor LCD, w ilości 3 sztuk; 11. Drukarka laserowa monochromatyczna, sieciowa z dupleksem, w ilości 32 sztuki; 12. Pamięć zewnętrzna, w ilości 5 sztuk; 13. Czytnik laserowy, w ilości 6 sztuk; 14. Dysk twardy, w ilości 6 sztuk; 15. Dysk twardy zewnętrzny (2+7), w ilości 9 sztuk; 16. System operacyjny, w ilości 2 sztuk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.31.00 - Maszyny potwierdzające ważność biletów 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.24.21.00 - 30.24.21.00 30.24.50.00 - 30.24.50.00 30.24.15.00 - 30.24.15.00 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia; ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: - aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu określonego w części IV SIWZ, ust. 1, pkt. 1. 2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 3. Wykonawca musi prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą obejmującą realizację świadczonych usług. Ocena spełnienia na podstawie dokumentu określonego w części IV SIWZ, ust. 1, pkt. 2. 4. Zamawiający wymaga wykazania wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością tj. dostawom określonym dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia, na które składa zamówienie, z podaniem ich wartości, dat wykonania, zakresu i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, Ocena spełnienia na podstawie dokumentu określonego w części IV SIWZ, ust. 1, pkt. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedna część, wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać sumie wartości wymaganych dla części, na które składa ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży Zamawiającemu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z treści art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy (ujęte w wykazie) zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ; 4) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo składania ofert. 2. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Formularz techniczny (w części oferowanej przez Wykonawcę) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa 02-106, ul. Pawińskiego 17/21, Kancelaria Ogólna, pokój nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, Kancelaria Ogólna pokój nr 110, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - 1. Komputer przenośny - notebook, w ilości 7 sztuk, 2. Komputer przenośny - netbook, w ilości 2 sztuk, 3. Zestawy komputerowe ( jednostka centralna i drukarka ), w ilości 12 sztuk, 4. Jednostka centralna, w ilości 4 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia peryferyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - 1. Switch 8 - portowy, w ilości 4 sztuk; 2. Urządzenie wielofunkcyjne, w ilości 1 sztuki; 3. Zasilacz sieciowy, w ilości 1 sztuki; 4. Bateria podróżna, w ilości 1 sztuki; 5. Mysz, w ilości (9+20+35) - 64 sztuk; 6. Monitor, w ilości 2 sztuk; 7. Czytnik kart chipowych, w ilości 12 sztuk; 8. Pamięć Ram, w ilości 8 sztuk; 9. Projektor, w ilości 1 sztuki; 10. Telewizor LCD, w ilości 3 sztuk; 11. Drukarka laserowa monochromatyczna, sieciowa z dupleksem, w ilości 32 sztuki; 12. Pamięć zewnętrzna, w ilości 5 sztuk; 13. Czytnik laserowy, w ilości 6 sztuk; 14. Dysk twardy, w ilości 6 sztuk; 15. Dysk twardy zewnętrzny (2+7), w ilości 9 sztuk; 16. System operacyjny, w ilości 2 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8, 30.24.50.00-8, 30.24.15.00-5, 32.42.00.00-3, 30.23.21.20-1, 30.21.62.00-8, 30.23.61.10-6, 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.