eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Piotrków Trybunalski: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Numer ogłoszenia: 196462 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163922 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika, ul. ks. Piotra Skargi 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6486353, faks 044 6486353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na parterze budynku Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Ks. Piotra Skargi 3 robót budowlanych elektrycznych oraz ogólnobudowlanych zgodnie z: Załącznikiem nr 7 do SIWZ - Przedmiarami, Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznikiem nr 9 do SIWZ - zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z częścią rysunkową z zastrzeżeniem, że Wykonawca w ramach zamówienia dostarcza również wykładzinę na główny korytarz parteru budynku (zmieniona zostaje poz. 166 przedmiaru). Wykonawca dostarcza wykladzinę na podłogę oraz uwzględnia wywinięcie i przyklejenie do ściany pasa wykładziny o szerokości 10 cm (wykonanie cokolików z wykładziny). Wykładzina powinna spełniać następujące wymagania: Wykładzina homogeniczna, klasa użytkowa 34/43, grupa ścieralności wg PN-EN 660-2P, gramatura całkowita nie wyższa niż 2820 gr/m2, nie wymagająca dodatkowych zabezpieczeń przez cały okres użytkowania, wgniecenia resztkowe nie większe niż 0,03 mm, marka referencyjna Tarkett Optima - dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów i instalacji elektrycznych CPV 45531200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 4540000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Uwagi: 1. Cena ofertowa obejmuje koszt wywozu gruzu, 2. Sufity podwieszane należy wykonać w sali komputerowej i bibliotece, 3. Wykonawca w ramach zamówienia dostarcza również wykładzinę na korytarz na parterze budynku (zmieniona zostaje poz. 166 przedmiaru) natomiast Zamawiający posiada wykładzinę do Sali komputerowej a Wykonawca jest zobowiązany jedynie do jej montażu. 4. Zamówienie obejmuje skucie istniejących cokolików w korytarzu głównym oraz przygotowanie podłoża do wykonania cokolików z wykładziny. 2. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Jeśli w SIWZ, przedmiarach lub specyfikacjach technicznych zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów, należy je traktować, jedynie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.53.12.00 - 45.53.12.00 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Donata Rusin, Paweł Szustakiewicz, Grzegorz Rusin Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe EL-TOP Spółka Cywilna, ul. Wojska Polskiego 41, 97-371 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86201,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101366,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.