eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miączyn › Udzielenie Gminie Miączyn długoterminowego kredytu w wysokości 1 400 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Miączyn w 2014 roku, z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Miączyn: Udzielenie Gminie Miączyn długoterminowego kredytu w wysokości 1 400 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Miączyn w 2014 roku, z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 196419 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miączyn , Miączyn 107, 22-455 Miączyn, woj. lubelskie, tel. 84 6180005, faks 84 6180005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Miączyn długoterminowego kredytu w wysokości 1 400 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Miączyn w 2014 roku, z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu Gminie Miączyn długoterminowego kredytu w wysokości 1 400 000,00zł na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy w 2014 roku, na okres 7 lat z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia (podpisania umowy) 7 października 2014 roku. 3. Data uruchomienia kredytu w transzach: a) I transza w dniu podpisania umowy, b) II transza z ostatecznym terminem do 20 grudnia 2014 roku. 4. Wykonawca nie będzie żądał faktur na okoliczność rozliczenia kredytu. 5. Harmonogram spłat kredytu - w ratach kwartalnych zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Waluta kredytu PLN. 7.Pierwsza spłata nastąpi do dnia 31 grudnia 2015r. 8.Ostateczny termin spłaty kredytu 31.12.2021r. 9.Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, b) marża banku stała dla całego okresu kredytowania, c) dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 15.09.2014r. 10.W przypadku gdy termin spłaty kredytu i odsetek upływa w dzień wolny od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeśli spłata kredytu nastąpiła w ostatnim dniu roboczym kończącym kwartał. 11. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego (kredytobiorcy) w okresach kwartalnych i płatne w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do spłaty części i całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaty przed terminem. 13. Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania i stałej marży banku. 14. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 15 .Marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres kredytowania. 16.Zabezpieczeniem spłat kredytu i odsetek, będzie weksel własny in blanco wystawiony przez zamawiającego zaopatrzony w deklarację wekslową wraz z oświadczeniem o poddaniu się egzekucji podpisanym przez Wójta przy kontrasygnacie Skarbnika. 17. Płatność rat kapitałowych w terminie, o którym mowa w pkt.2, nie jest bezwzględnie wymagalna, pod warunkiem złożenia przez zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności o czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony w banku na 7 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres kredytowania. Niespłacona rata kapitałowa wchodzi w skład kolejnej raty kapitałowej i jest oprocentowana na zasadach określonych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania bank nie będzie pobierał żadnych opłat lub prowizji; 18. Po każdorazowym przesunięciu terminu spłaty raty kapitałowej bank sporządzi aneks do umowy kredytowej i dokona stosownego przeliczenia tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści wniosku zamawiającego o odroczenie terminu płatności. Za powyższą czynność bank nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji. 19. Niezbędne materiały, które może zażądać Wykonawca potrzebne do przeprowadzenia analizy ekonomicznej dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl 20. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja,zezwolenie lub licencja w zakresie objętym zamówieniem. Ocena tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniające wykonanie zamówienia, a w szczególności dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kserokopia pełnomocnictwa do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3.Projekt umowy (w treści: stawka WIBOR 1M przyjęta do obliczenia wysokości odsetek).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na wniosek Zamawiającego, zmiana harmonogramu spłaty raty kredytu tj. terminu i wysokości rat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn, pokój Nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Miączyn. Miączyn 107, 22-455 Miączyn, pokój Nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.