To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Pilchowice: Dostawy posiłków dla pacjentów szpitala w Pilchowicach, nr spr 12/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 1963 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242037 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy posiłków dla pacjentów szpitala w Pilchowicach, nr spr 12/ZP/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy przygotowania śniadań, obiadów i kolacji, zgodnie ze SIWZ, oraz ich dostaw do siedziby Zamawiającego w Pilchowicach. Wykonawca winien zabezpieczyć suchy prowiant w przypadkach awaryjnych, szczegółowy asortyment i ilości podano w załączniku do SIWZ. Wykonawca będzie również zobowiązany do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. W zakres zamówienia wchodzi użyczenie bemara..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM : Lider NIRO Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
- Konsorcjant: ORIN Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
- Konsorcjant: NIROPRIM Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200925,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215777,15
Oferta z najniższą ceną: 215777,15 / Oferta z najwyższą ceną: 271084,06
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie
- Usługi cateringowe na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej
- "Świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków podczas Dnia Rodzicielstwa Zastępczego w dniu 25 maja 2024 roku"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Pod Kasztanami"
- "Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej w roku 2024"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Pod Kasztanami"
więcej: Posiłki szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.