To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-13
Kielce: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kserograficznych na rok 2015 do Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach oraz podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 19639 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12381 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 17 50, faks 41 200 17 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kserograficznych na rok 2015 do Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach oraz podległych jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kserograficznych dla ŚWK OHP i podległych jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1A do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. W przypadku dostawy tonerów, tuszy i bębnów - wymagane zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów drukarek. Zamawiający wymaga, aby oferowane tusze i tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe (pochodziły z bieżącej produkcji oraz aby do ich produkcji nie zostały użyte materiały i podzespoły pochodzące ze skupu lub zbiórki zużytych), oryginalne, nieregenerowane i nieprefabrykowane. Tonery nie mogą być zamiennikami, tj. muszą być wyprodukowane przez danego producenta urządzenia, do którego ma być dany toner lub tusz lub przez niego zalecany. Elementy składowe nie mogą pochodzić z rynku wtórnego. Muszą one pochodzić z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, mieć oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednie banderole lub znaki holograficzne, stwierdzające ich autentyczność. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem, bez śladu ingerencji lub przepakowywania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.71.60 - 30.19.71.60 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 39.24.12.00 - Nożyczki 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Ślusarczyk Hurtownia Artpis, Kostomłoty Pierwsze, ul. Podmiejska 15, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116247,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130621,73
Oferta z najniższą ceną: 130621,73 / Oferta z najwyższą ceną: 139850,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.