eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów biurowych dla Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Kielce: Dostawa materiałów biurowych dla Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 196279 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176275 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nabycie materiałów biurowych, wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych na podstawie umowy sprzedaży. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. 3. Wykonawca dostarczy materiały w minimum dwóch dostawach (do wyczerpania zakupionych materiałów): pierwsza dostawa - w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy, pozostałe dostawy - sukcesywnie do 10.12.2009 roku - w ciągu dwóch dni roboczych, licząc od dnia powiadomienia przez zamawiającego (fax, telefon). Zamawiający dopuszcza wykonanie każdej z dostaw w kilku cząstkowych dostawach. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia warunków każdorazowej dostawy z zamawiającym i całość poszczególnych dostaw zrealizować w wymaganych terminach. 4. Dostarczanie materiałów biurowych może być dokonane w godz. od 08:15 do 15:15 w dni robocze u Zamawiającego po obustronnym ustaleniu terminu dostawy. 5. Odbiór materiałów biurowych zostanie każdorazowo potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 6. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru części lub całości materiałów biurowych jeżeli dostarczone materiały biurowe są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia lub w innych uzasadnionych przypadkach. Zamawiający wskaże w protokole odbioru, przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia materiałów biurowych. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 8. Do rozliczania poszczególnych dostaw będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie przetargowej wykonawcy. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 30.19.76.00-2, 22.90.00.00-9, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.18.20.00 - Maszyny do wypisywania czeków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 216210.94 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Market Leszek Kulina s.j., ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 216210.94
  • Oferta z najniższą ceną: 216210.94 oferta z najwyższą ceną: 217414.18
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.