eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych o śr. nom. 160 mm odwadniającego drogę gminną ul. Nową w Szczekocinach łączącą drogę krajową DK 78 z drogą powiatową DP 1777-S



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Szczekociny: Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych o śr. nom. 160 mm odwadniającego drogę gminną ul. Nową w Szczekocinach łączącą drogę krajową DK 78 z drogą powiatową DP 1777-S
Numer ogłoszenia: 196264 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, tel. 034 3557050, faks 034 3557165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych o śr. nom. 160 mm odwadniającego drogę gminną ul. Nową w Szczekocinach łączącą drogę krajową DK 78 z drogą powiatową DP 1777-S.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych o śr. nom. 160 mm odwadniającego drogę gminną ul. Nową w Szczekocinach łącząca drogę krajową DK 78 z droga powiatową DP 1777-S. Przedmiot umowy jest zamówieniem dodatkowym, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zamówienia podstawowego pn. Budowa drogi gminnej - ul. Nowej w Szczekocinach łączącej drogę krajową DK 78 z drogą powiatową DP 1777-S.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG-BUD Sp. z o.o., Lubojenka, ul. Prosta 88/90, 42-209 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37808,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46126,59

  • Oferta z najniższą ceną: 46126,59 / Oferta z najwyższą ceną: 46126,59

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z obfitymi opadami deszczu i podniesieniem się poziomu wód gruntowych niezbędne stało się wykonanie drenażu z rur PCV w zwojach o średnicy 160/200 mm na całej długości realizowanej drogi. Istniejący po opadach deszczu stan nawodnienia gruntu utrudnia realizację inwestycji i ze względów technologicznych niezbędne jest wykonanie drenażu. Art. 67 ust.1pkt.5 ustawy PZP daje możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Ponieważ w spełnione są wszystkie przesłanki zawarte w/w przepisie postanowiono zastosować w/w tryb udzielania zamówień publicznych. Konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego spowodowana została zaistnieniem okoliczności, w których niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego stało się wykonanie robót dodatkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.