eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Świadczenie Usług Inżyniera Kontraktu, który równocześnie pełni funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, kompleksowo koordynującego i odpowiadającego przed zamawiającym za pozostałych Inspektorów (wielobranżowego) Nadzoru Inwestorskiego dla zadań realizowanych przez zamawiającego w ramach projektu Adaptacja budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Działdowo: Świadczenie Usług Inżyniera Kontraktu, który równocześnie pełni funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, kompleksowo koordynującego i odpowiadającego przed zamawiającym za pozostałych Inspektorów (wielobranżowego) Nadzoru Inwestorskiego dla zadań realizowanych przez zamawiającego w ramach projektu Adaptacja budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 196237 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162121 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Działdowo, ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6970450, faks 023 6970402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Inżyniera Kontraktu, który równocześnie pełni funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, kompleksowo koordynującego i odpowiadającego przed zamawiającym za pozostałych Inspektorów (wielobranżowego) Nadzoru Inwestorskiego dla zadań realizowanych przez zamawiającego w ramach projektu Adaptacja budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, który równocześnie pełni funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, kompleksowo koordynującego i odpowiadającego przed zamawiającym za pozostałych Inspektorów (wielobranżowego) Nadzoru Inwestorskiego. Inżynier Kontraktu nadzoruje, monitoruje i składa raporty w trakcie i po zrealizowaniu rzeczowym projektu, rozlicza projekt, bierze udział w czynnościach odbiorów częściowego, końcowego, pogwarancyjnego, pośredniczy w kontaktach pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą dokumentacji projektowej i wykonawcą robót odpowiadając za ich prawidłową realizację. Inżynier kontraktu działa zgodnie z postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę, obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego tj. z ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), oraz wiedzą techniczną, a także warunkami umowy Nr UDA-RPWM.02.01.06-28-011-10-00 z dnia 29.10.2010r. o dofinansowanie projektu, Adaptacja budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia 2.etapy realizacji projektu-Adaptacja budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia realizowanego w ramach osi priorytetowej 2 - Turystyka, Działanie 2.1 - Wzrost potencjału turystycznego, Poddziałanie 2.1.6 - Infrastruktura kultury (koordynowane i nadzorowane przez wykonawcę-Inżyniera Kontraktu-Inspektora Nadzoru Inwestorskiego), etap poprzedzający budowę obejmuje- sporządzenie- dokumentacji projektowej, o której mowa w §4 ust.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonawca dokumentacji projektowej i wykonawca robót zostanie wyłoniony w przetargu nieograniczonym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Termin opracowania dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę 5 miesięcy licząc od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych. etap budowy obejmuje-wykonanie robót budowlanych (łącznie z ich protokolarnym odbiorem końcowym), zgodnie z dokumentacją budowy i złożenie wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w terminie do trzech dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz bieżące rozliczanie finansowo-rzeczowe budowy, monitoring i sprawozdawczość, Termin realizacji zdania polegającego na Adaptacji budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia do dnia 31 sierpnia 2012 r., w tym wykonanie projektu budowlanego w zakresie umożliwiającym złożenie wniosku o pozwolenie na budowę - w terminie 5 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Za termin wykonania zadania polegającego na Adaptacji budynku ratusza w Działdowie na Interaktywne Muzeum Państwa krzyżackiego wraz z zagospodarowaniem otoczenia uważa się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego. etap po zakończeniu rzeczowym budowy obejmuje- przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjny w okresie 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego, monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość z wykonania badań osiągniętych rezultatów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, Poddziałanie 2.1.6 Infrastruktura kultury Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRONTMIJ POLSKA SP. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128925,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127539,93

  • Oferta z najniższą ceną: 127539,93 / Oferta z najwyższą ceną: 178965,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.