eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › zakup wyrobów elektrycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-30

POZYCJA 19618

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: zakup wyrobów elektrycznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Dorota Zdunowska -spr. proceduralne, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285, e-mail: rzi.szp@pow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzi.hg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Krzysztof Pawlikowski, Dariusz Zgierski, ul. Fabryczna, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3784312 lub 3783323. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyrobów elektrycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Bydgoszcz, ul. Fabryczna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów elektrycznych: osprzętu elektrycznego, źródeł światła, kabli i przewodów, opraw oświetleniowych oraz urządzeń elektrycznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Kod CPV wg słownika 2008: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie powyżej 60000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 40

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium:10.000zł, w tym El.I-2.700zł, El. II - 2.900zł, El.III-1800zł, El.IV-2200zł, El.V-400zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunki ocenione będą metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z oferta oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 11:30, siedziba Zamawiającego, pok. 410.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: osprzęt. 1) Krótki opis: Dostawa osprzętu elektrycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkości poszczególnych wyrobów wchodzących w skład elementu określone zostaną w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: źródła światła. 1) Krótki opis: dostawa źródeł światła m.in. lamp żarowych, rtęciowych, świetlówek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkości poszczególnych wyrobów wchodzących w skład elementu określone zostaną w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: kable i przewody. 1) Krótki opis: Dostawa kabli i przewodów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkości poszczególnych wyrobów wchodzących w skład elementu określone zostaną w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: oprawy. 1) Krótki opis: Dostawa opraw oświetleniowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkości poszczególnych wyrobów wchodzących w skład elementu określone zostaną w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: urządzenia elektryczne. 1) Krótki opis: Dostawa urządzeń elektrycznych, m.in. suszarek do rąk naściennych, wentylatorów kanałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wielkości poszczególnych wyrobów wchodzących w skład elementu określone zostaną w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.