eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (Nr rejestru A/22/11)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Poznań: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (Nr rejestru A/22/11)
Numer ogłoszenia: 196189 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148915 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (Nr rejestru A/22/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 6 pakietach. 1) Zamawiający wymaga aby: - realizacja zamówienia odbywała się zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - na opakowaniu jednostkowym produktów oraz na fakturach była zamieszczana nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - seria i data ważności produktu i numer umowy były uwidocznione na fakturze i zgodne z dostarczonym produktem; - nazwa handlowa oraz nr katalogowy produktu umieszczane na fakturach były zgodne z przedstawionymi w ofercie; - etykietki produktów w języku polskim: tzn. opis produktu, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności - były umieszczone na/w każdym opakowaniu jednostkowym; - dostarczane podczas trwania umowy produkty, były identyczne z produktami proponowanymi w ofercie przetargowej. 2) Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia wraz z ofertą certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych. Dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenia osobno spiętych katalogów potwierdzających spełnianie parametrów oferowanych produktów z przyporządkowanym do niego numerem pakietu oraz pozycji z danego pakietu; - dostarczenie, wraz z ofertą, próbek oferowanych produktów (po 2 sztuki dla każdej oferowanej pozycji), w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia oraz sprawdzenia jakości oferowanych produktów (dotyczy pakietu nr 3 i 6). Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów w stosunku do określonej w SIWZ (zgodnie z zapotrzebowaniem ORSK). Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Ww. zmiany muszą być poprzedzone zgodą Zamawiającego oraz podpisaniem aneksu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 Linia do kapnografu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12312,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Filtry elektrostatyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiaMediTek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3337,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3337,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4482,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 5 - Zestaw infuzyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2862,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2862,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 6 -Zestaw do odsysania i drenażu pola operacyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódż, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69345,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74568,60

  • Oferta z najniższą ceną: 74568,60 / Oferta z najwyższą ceną: 74568,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.