Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Baborów: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Dzielowie o zaplecze sanitarno - techniczne
Numer ogłoszenia: 19616 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baborów , ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów, woj. opolskie, tel. 0774036920, faks 077 4036928.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.baborow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Dzielowie o zaplecze sanitarno - techniczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej o obiekt murowanego zaplecza sanitarno - technicznego. Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynku, rekreacji. Przewiduje się kompleksową realizacje przedmiotu inwestycji w zakresie: - budowę murowanego budynku zaplecza świetlicy, - budowę ciągów komunikacyjnych pieszych, - budowę infrastruktury technicznej podziemnej: kanalizacja sanitarna ze szczelnym zbiornikiem wybieralnym [wymiana istniejących], - kompleksowy remont wszystkich instalacji wewnętrznych obiektu istniejącego, - remont ogólnobudowlany wszystkich pomieszczeń świetlicy, - wymianę całej stolarki okiennej i drzwiowej, - remont elewacji z iniekcją ciśnieniową przy zastosowaniu emulsji silikonowej. W zakresie zaplecza budynku zaplecza świetlicy projektuje się wykonanie fundamentów żelbetowych, ścian murowanych, dachu trójspadowego oraz kompletne wyposażenie obiektu w instalacje [wg projektów branżowych] i w wyposażenie ruchome przewidziane programem. Długość: 14,81m Wysokość: - okap: 4,35m - w najwyższym miejscu - kalenica: 9,40m - w najwyższym miejscu Powierzchnia zabudowy 182,61m2 Powierzchnia użytkowa 135,34m2 Kubatura wewnętrzna 416,85m3 Zaplecze projektowane: Szerokość: 8,17m Długość: 4,38m Wysokość: - okap: 3,40 m - kalenica: 7,65m Powierzchnia zabudowy 35,78m2 Powierzchnia użytkowa 27,91m2 Kubatura wewnętrzna razem z pustą nad sufitem 83,73m3+1/3*29,86m2*4,20m = 125,12 m3 PROJEKTOWANA CZĘŚĆ SANITARNO - TECHNICZNA: Posadowienie obiektu: Warunki gruntowe umożliwiły zaprojektowanie posadowienia bezpośredniego, na warstwie rodzimej gruntu. Poziom posadowienia fundamentów pod budynek przewidziano na głębokości -1,30m poniżej poziomu posadzki obiektu projektowanego i -1,20m poniżej poziomu terenu. Poziom wód gruntowych zlokalizowano poniżej poziomu posadowienia. Ławy fundamentowe liniowe monolityczne żelbetowe: beton B20, stal 34GS o wym. 40*30cm Ściany fundamentowe z bloczków betonowych gr. 24 cm ocieplane styrodurem gr. 5 cm Pod ławami fundamentowymi - chudy beton - 100 mm z betonu B10. Posadzki tradycyjne wylewane z izolacjami przeciwwodnymi w układzie zgodnym z częścią rysunkową wykończone płytkami gresowymi barwionymi w masie, antypoślizgowymi i deskami podłogowymi. Ściany zewnętrzne murowane z bloczków gazobetonu gr. 36,50 cm w układzie jednowarstwowym na zaprawie ciepłej. Sposób tynkowania i płytkowania zgodnie z częścią rysunkową. Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej dachu - wszystkie elementy drewniane impregnowane, zabezpieczone przeciwwilgociowo. Impregnacja ciśnieniowa. Ochrona drewna przed grzybami domowymi i owadami - technicznymi szkodnikami drewna. Ponadto namurnice i krokwie należy zaimpregnować do stanu NRO środkami ochrony przeciwpożarowej. Ściany działowe (wewnętrzne) murowane działowe z bloczków gr. 11,50 cm z gazobetonu. Ściany systemowe toalet - wykonane z płyt pokrytych laminatem HPL, kolor szary. W pom. nr 1.03 - ściany systemowe o wysokości 200 cm, z 15 cm prześwitem nad podłogą (ubikacja i drzwi, pomiędzy kabiną WC ściana a częścią z pisuarami). Dach trójspadowy o nachyleniu połaci 84%. Odprowadzenie wody do rynien fi 150mm z tytan cynku gr. 0,70 mm i rur spustowych fi 120mm (2szt.) Poszycie zewnętrzne dachu dachówka karpiówka segmentowa, naturalna czerwień układana w koronkę. Izolacja cieplna dachu 200mm, wełna mineralna twarda (0,033 W/m.K). Konstrukcja dachu - krokwie drewniane w rozstawie osiowym 800 mm o przekroju 80*160mm oparte na trzech namurnicach 140*140mm leżących na murach nośnych wewnętrznych. Dach trójspadowy z krawężnicami o wym. 80*200mm Stolarka okienna i drzwiowa: - okna PCV pięciokomorowe szklone szkłem bezpiecznym O2 z nawietrzakami - drzwi wewnętrzne o podwyższonej odporności w okleinie HPL - drzwi zewnętrzne aluminium ciepłe Szczegółowy opis stolarki drzwiowej i okiennej zgodnie z rysunkiem zestawienia stolarki. Obróbki blacharskie: Wykonanie, dostawa i montaż kompletu obróbek blacharskich z blachy tytan cynk gr. 0,7mm ISTNIEJĄCY BUDYNEK ŚWIETLICY: W ramach remontu części istniejącej przewidziano: - wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych zgd. z projektami branżowymi - ściany i sufity naprawa tynków istniejących, skucie i odtworzenie odspojonych, wykonanie na całości gładzi gipsowych - podłogi do rozebrania (za wyjątkiem Sali Głównej) - wykonanie wylewek uzupełniających i warstwy samopoziomującej - wykonanie nowych pytek gresowych, barwionych w masie, antypoślizgowych - kompleksowy remont piecy kaflowych i stałej kuchni wraz z czyszczeniem i remontem przewodów kominowych, dymowych - skucie zasolonych tynków zewnętrznych cokołu budynku z trzech stron na wys. średnią 150 cm - wykonanie kompleksowej iniekcji ciśnieniowej emulsją silikonową z wstępnym doszczelnieniem struktury muru, zaślepienie otworów - montaż nowych okien PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, granitowych gr. 3 cm polerowanych - wykonanie na skuciach tynków renowacyjnych w pełnym systemie - wykonanie na całych elewacjach szpachlowania z zatarciem na gładko [przewidzieć skucie tynków głuchych i uzupełnienie ubytków] - kompleksowe wymalowanie elewacji farbami silikonowymi z gruntowaniem, dwukrotne Szczegółowe rozwiązania techniczno-materiałowe znajdują się również w części graficznej projektu budowlanego. Ponadto rozwiązania materiałowe pozostałych elementów obiektu, związanych z branżami: instalacji sanitarnych, elektroenergetycznych znajdują się we właściwych opisach branżowych i kartach katalogowych podstawowych materiałów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 20.32.20.00 - 20.32.20.00 20.31.00.00 - 20.31.00.00 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy 00/100 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie dotyczące robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty remontowe, ogólnobudowlane) na kwotę o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy i 00/100zł), z podaniem jego rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U. Nr 83 poz. 578 ze zm.] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji wod. - kan. i instalacji c.o. Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 zł). b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę do 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy i 00/100 zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) w zakresie wysokości wynagrodzenia w ujęciu brutto, gdy nastąpi zmiana stawki i kwoty podatku od towarów i usług (VAT), w przypadku wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 5: a) nie będzie leżeć w interesie Zamawiającego, o okres umożliwiający osiągnięcie interesu przez Zamawiającego, b) jest niemożliwe wskutek działania siły wyższej, o okres działania siły wyższej oraz o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, c) jest niemożliwe wskutek zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych w dzienniku budowy, o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, d) jest niemożliwe wskutek realizacji przez Wykonawcę lub inny podmiot, w drodze odrębnej umowy, robót budowlanych lub innych prac związanych z przedmiotem niniejszej umowy, o okres niezbędny do wykonania tychże prac, e) jest niemożliwe z przyczyn, za które Zamawiający ponosi odpowiedzialność, o okres trwania tychże przyczyn, f) jest niemożliwe z powodu nieprzekazania placu budowy w terminie o którym mowa w § 2 ust.1 niniejszej umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający albo z przyczyn, za które ani Zamawiający, ani Wykonawca nie ponoszą odpowiedzialności; 3) gdy Zamawiający jednostronnie zrezygnuje z części zakresu przedmiotu umowy; 4) gdy nastąpi konieczność wykonania prac budowlanych lub innych robót w wyniku usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; w takiej sytuacji może ulec zmianie termin realizacji przedmiotu umowy, o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty w zgodzie ze zmienioną dokumentacją, a także może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy w sposób wprost proporcjonalny do zmiany przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baborow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Baborowie, 48-120 Baborów, ul. Dąbrowszczaków 2a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Baborowie, 48-120 Baborów, ul. Dąbrowszczaków 2a, pokój nr 13 (Sekretariat I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty wykonywane podczas realizacji zadania pod nazwą Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Dzielowie o zaplecze sanitarno - techniczne będą współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- Szreniawa, zespół pałacowo-folwarczny (XIX w.), obora: remont elewacji, wnętrza i posadzki
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.