Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-12
Choroszcz: Utrzymanie dróg gminnych w Choroszczy
Numer ogłoszenia: 196164 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy , ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.choroszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych w Choroszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE A: Wykonywanie robót w zakresie profilowanie dróg - wynajem równiarki samojezdnej wraz z operatorem; ZADANIE B: Wykonanie usług sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz: - dostawa żwiru do miejsca wbudowania; - wynajem koparko - spycharki; - wynajem koparki; - wynajem kosiarki do koszenia poboczy dróg; - wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 - 20 ton; - wynajem ciągnika z przyczepą; - wynajem walca do zagęszczania gruntu; - wynajem ładowarki; - wynajem brony talerzowej; - prace ręczne (m. in. przy wykonywaniu i naprawie przydrożnych rowów odwadniających, wykonywaniu i naprawie przepustów, profilowaniu skarp nasypów i wykopów, usuwaniu drzew i zakrzaczeń, ścinaniu i uzupełnianiu poboczy gruntowych);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 60.18.20.00-7, 60.18.10.00-0, 77.11.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości 4000 złotych dla Zadania A i 4000 zł dla Zadania B. Wadium musi być wniesione przed otwarciem ofert w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy w szczególności: - pieniężnej; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w BRE BANK S.A. O/Korporacyjny w Białymstoku Nr 81 1140 1775 0000 2536 8700 1002
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien wykazać się posiadanym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choroszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Choroszcz, 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 12:30, miejsce: Gmina Choroszcz, 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie robót w zakresie profilowanie dróg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A: Wykonywanie robót w zakresie profilowanie dróg - wynajem równiarki samojezdnej wraz z operatorem;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B: Wykonanie usług sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Choroszcz: - dostawa żwiru do miejsca wbudowania; - wynajem koparko - spycharki; - wynajem koparki; - wynajem kosiarki do koszenia poboczy dróg; - wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 - 20 ton; - wynajem ciągnika z przyczepą; - wynajem walca do zagęszczania gruntu; - wynajem ładowarki; - wynajem brony talerzowej; - prace ręczne (m. in. przy wykonywaniu i naprawie przydrożnych rowów odwadniających, wykonywaniu i naprawie przepustów, profilowaniu skarp nasypów i wykopów, usuwaniu drzew i zakrzaczeń, ścinaniu i uzupełnianiu poboczy gruntowych);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00-7, 60.18.10.00-0, 77.11.20.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Babinie - Nr 106256B na odcinku od KM 0+000,00 do KM 0+791,48
- "Przebudowa terenu rekreacyjnego przy DPS w Choroszczy wraz z likwidacją barier architektonicznych"
- USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I Z SEPARATORA TŁUSZCZU
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2024 r.
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- "Utrzymanie dróg leśnych i obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Łosie w roku 2024"
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Płóczki Górne i Nagórze - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Płóczki Górne
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.