Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Prusy: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Gminy w Kondratowicach z materiałów powierzonych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 196118 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927681, fax 071 3926021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Gminy w Kondratowicach z materiałów powierzonych przez Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na dachówkę na budynku Urzędu Gminy w Kondratowicach zgodnie z książką przedmiarów i specyfikacją techniczną. Zakres robót obejmuje: - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie, - wieże reflektorowe o wys. 25 m - demontaż, - rozebranie rynien z blachy, - rozebranie rur spustowych z blachy - rozebranie konstrukcji więźb dachowych - ołacenie dachu - rozebranie konstrukcji więźb dachowych ze stolcami - jaskółka - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej - folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - ołacenie połaci dachowych łatami - osadzenie okien w połaci dachowej - osadzenie okien w połaci dachowej - włazy kominowe - rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo- wapiennej - mur ogniowy - przemurowanie kominów z cegieł - rynny dachowe - rury spustowe - obróbki wyłazów dachowych - obróbki - okap - wykonanie połaci dachowych - wykonanie kalenicy - obróbka szczytów dachów - pokrycie dachów płytami ONDULINE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą ofertę zgodną ze SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI niniejszej SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz zgłoszenia uczestnictwa - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy/, - o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych należy złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 /w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy /lub Wykonawca/, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu/, 4. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kondratowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kondratowice, Kondatowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kondratowice, Kondatowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - sekretariat pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury oświatowej w Powiecie Łęczyckim"
- Zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w domu kultury w Rudnikach
- PRACE RESTAURATORSKIE I KONSERWATORSKIE PRZY ZABYTKU - BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY PRZY UL. KOŚCIUSZKI 6 W MYSZKOWIE
- Remont dachu Kościoła parafialnego pw. św. Jozafata i św. Praksedy w Zamchu oraz dzwonnicy przy Kościele
- Modernizacja dachu zabytkowego budynku mieszkalnego - Raszków, ul. Pleszewska nr 1
- Remont zabytkowego Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Obszy oraz zabytkowej dzwonnicy przy kościele
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.