eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Zmiana sposobu użytkowania poddasza w budynku siedziby Nadleśnictwa Mrągowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Mrągowo: Zmiana sposobu użytkowania poddasza w budynku siedziby Nadleśnictwa Mrągowo
Numer ogłoszenia: 196100 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156784 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Mrągowo, ul. Warszawska 49, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412236, faks 89 7412237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania poddasza w budynku siedziby Nadleśnictwa Mrągowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na poddasze użytkowe w siedzibie Nadleśnictwa Mrągowo przy ul. Warszawskiej 49 11-700 Mrągowo. Zakres podstawowych robót do wykonania na poddaszu obejmuje m.in. : wykonanie nowych pomieszczeń sanitarnych- łazienka damska i łazienka męska, wykonanie pomieszczenia gospodarczego, wymianę drzwi do pomieszczenia sali wielofunkcyjnej i osadzenie nowej stolarki drzwiowej do pomieszczeń pozostałych, rozebranie ścianki między pomieszczeniem komunikacji i pomieszczeniem strychu , wykonanie ocieplenia ścianek kolankowych i połaci dachu w pomieszczeniach użytkowych, wykonanie otworów w dachu i osadzenie okien dachowych, wykonanie podłóg w pomieszczeniach nowopowstałych, wykonanie instalacji elektrycznej w nowych pomieszczeniach, wykonanie nowej instalacji sanitarnej w nowych pomieszczeniach, wykonanie wentylacji w nowych pomieszczeniach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , 3 przedmiarach robót (część budowlana, sanitarna, elektryczna) - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zakres robót i sposób ich wykonania może ulec zmianie w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej lub jeżeli będzie to konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Ilekroć w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 5. Wartość szacunkowa zamówienia (netto) : część budowlana - 150080,56 zł, część elektryczna 10926,90 zł, część sanitarna - 16148,18 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Milewski Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Łokietka 24/54, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177155,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187188,71

  • Oferta z najniższą ceną: 167577,18 / Oferta z najwyższą ceną: 207184,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.