Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Elbląg: Dostawy implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 1959 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy implantów ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawy implantów ortopedycznych w podziale na 15 pakietów, w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr. 1.1. do siwz 2. Pakiet 12- umowa w formie komisu- depozyt w siedzibie Zamawiającego (wzór umowy w zał. 1.) 3. Użyczenie przez Wykonawcę, na czas trwania umowy instrumentarium, służącego do wszczepiania implantów oraz instrumentarium do usuwania złamanych wkrętów i obluzowanych elementów endoprotezy. Instrumentarium przekazane zostanie zamawiającemu wraz z pierwszą dostawą implantów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu instrukcję mycia, dezynfekcji i sterylizacji w/w instrumentarium i wykaz poszczególnych kontenerów. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania dla wyrobów medycznych (ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zmianami). 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (tylko pełne pakiety). 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oceny spełniania powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oceny spełniania powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oceny spełniania powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oceny spełniania powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oceny spełniania powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis, specyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia w formie folderów, katalogów zawierających numery katalogowe oferowanego asortymentu z dokładnym zaznaczeniem, której pozycji dotyczy dany opis, specyfikacja. 2. Próbki w minimalnej ilości handlowej przedstawione na żądanie Zamawiającego po terminie otwarcia ofert. W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej. 3. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na terenie RP, tj. Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dn.20.04.2004r. - Dz.U. Nr 93, poz.896 ze zm. lub certyfikat CE oraz wpis do Rejestru wyrobów medycznych z dokładnym zaznaczeniem, której pozycji asortymentowej dotyczy dany dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, pok. 209- budynek administracyjny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 08:50, miejsce: ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, sekretariat- budynek administracyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 11/01/2011, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ: 5 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I- Wkręt do kości korowej samogwintujący O 4,5 x 1,75mm (gniazdo krzyżowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości korowej samogwintujący O 4,5 x 1,75mm (gniazdo krzyżowe) w ilościach i o parametrach określonych w zał 1. 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II- Wkręt do kości gąbczastej samogwintujący O 6,5 x 2,75 mm (gniazdo krzyżowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości gąbczastej samogwintujący O 6,5 x 2,75 mm (gniazdo krzyżowe) w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - Wkręt do kości kostkowy -trójgraniec O 4,5x1,75 mm gn. krzyżowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości kostkowy -trójgraniec O 4,5x1,75 mm gn. krzyżowe w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1. 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV - Grot Steinmanna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grot Steinmanna w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V - Drut Kirschnera , ostrze A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut Kirschnera , ostrze A o parametrach i w ilościach określonych w zał. 1.1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI - Gwóźdź Rusha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Rusha w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII - Drut kostny do cerklarzu miękki L=5m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut kostny do cerklarzu miękki L=5m w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII - płytka piszczelowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płytka piszczelowa w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX -płytka kostna kształtowa T.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płytka kostna kształtowa T w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X -Płytka samodociskowa do zespoleń nasady górnej kości piszczelowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka samodociskowa do zespoleń nasady górnej kości piszczelowej w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr XI -Płytka 1/2 rurka 1 x 12 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka 1/2 rurka 1 x 12 mm w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr XII -Gwoździe środszpikowe , blokowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe środszpikowe , blokowane- umowa w formie komisu - w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr XIII -Dynamiczny stabilizator biodrowy , kłykciowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczny stabilizator biodrowy , kłykciowy w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr XIV- Wkręt do kości łódkowatej lub gąbczastej samogwintujący O 3,5 x 1,75 mm (gniazdo krzyżowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości łódkowatej lub gąbczastej samogwintujący O 3,5 x 1,75 mm (gniazdo krzyżowe) w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr XV - Płytki Blokowane LCP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki Blokowane LCP w ilościach i o parametrach określonych w zał. 1.1. do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.