eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONYWANIU NAPRAW I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI NA TERENIE MIASTA GDYNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Gdynia: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONYWANIU NAPRAW I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI NA TERENIE MIASTA GDYNI
Numer ogłoszenia: 195930 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONYWANIU NAPRAW I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI NA TERENIE MIASTA GDYNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni na terenie miasta Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) mapa sytuacyjna, rejon 1/2/3 -załącznik nr 1A/1B/1C do siwz b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - roboty bitumiczne i brukarskie, rejon 1/2/3 - załącznik nr 2A do siwz - roboty na obiektach inżynierskich, rejon 1/2/3 - załącznik nr 2B do siwz - oznakowanie, rejon 1/2/3 - załącznik nr 2C do siwz c) przedmiar robót: - roboty bitumiczne, rejon 1/2/3 - załącznik nr 3A/3B/3C do siwz - roboty brukarskie, rejon 1/2/3 - załącznik nr 4A/4B/4C do siwz - roboty na obiektach inżynierskich, rejon 1/2/3 - załącznik nr 5A/5B/5C do siwz - oznakowanie poziome, rejon 1/2/3 - załącznik nr 6A/6B/6C do siwz - oznakowanie pionowe, rejon 1/2/3 - załącznik nr 6D/6E/6F do siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.61 - Przejścia dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 321.000 zł ( słownie: trzysta dwadzieścia jeden tysięcy złotych), w tym: Część 1 - 108.000 zł (słownie : sto osiem tysięcy złotych) Część 2 - 107.000 zł ( słownie: sto siedem tysięcy złotych) Część 3 - 106.000 zł ( słownie: sto sześć tysięcy złotych) W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej: - 1 robotę budowlaną dotyczącą napraw i konserwacji nawierzchni polegającą na bieżącym usuwaniu uszkodzeń powstających na drogach w wyniku ich eksploatacji, wypadków, awarii, - 1 robotę budowlaną polegającą na utrzymaniu i wykonywaniu oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu robót naprawczych, konserwacyjnych i remontowych na obiektach inżynierskich, na kwotę łączną co najmniej 1.000.000 zł, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, b) dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: w przypadku składania oferty na część 1: - 1 wytwórnią mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażoną w urządzenia automatycznego sterowania ze zautomatyzowanym i sterowanym elektronicznie dozowaniem składników, zlokalizowanej w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na teren budowy; w przypadku braku dysponowania wskazaną wytwórnią Wykonawca musi dysponować umową zapewniającą stałe dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, - 1 frezarką, - 1 skrapiarką samochodową, - 1 układarką do masy bitumicznej z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy, - 2 kotłami transportowo-produkcyjnymi do asfaltu lanego, - 2 samochodami skrzyniowymi z HDS, - 2 pojazdami wyposażonymi w tablice zamykające U-26A, - 1 samochodem osobowym do bieżących objazdów rejonu, - 1 walcem samojezdnym ogumionym, - 2 walcami samojezdnymi stalowymi gładkimi, - 3 piłami spalinowymi do cięcia nawierzchni, - 3 zagęszczarkami wibracyjnymi spalinowymi, - 1 równiarką samojezdną, - 2 sprężarkami powietrza przewoźnymi spalinowymi, - 1 koparko-spycharką, - 1 spawarką, - 2 agregatami prądotwórczymi, - 1 giętarką do rur, - 2 malowarkami ręcznymi pchanymi, - 2 maszynami do przerobu destruktu bitumicznego tzw. recykler, - 1 termosem do przewozu mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku składania oferty na 2 części w/w warunek musi być spełniony podwójnie. W przypadku składania oferty na 3 części w/w warunek musi być spełniony potrójnie. c) wykażą się co najmniej: w przypadku składania oferty na część1: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności mostowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 z późn.zm.), - i jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności drogowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 z późn.zm.), Zamawiający nie dopuszcza posiadania w/w uprawnień przez 1 osobę. W przypadku składania oferty na 2 części w/w warunek musi być spełniony podwójnie. W przypadku składania oferty na 3 części w/w warunek musi być spełniony potrójnie. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły [spełnia-nie spełnia], na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do siwz, 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do siwz, 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem kopii uprawnień oraz kopii aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w w/w zakresie. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć Kosztorysy ofertowe, wg przedmiarów Zamawiającego na wybrane przez siebie części zamówienia. 3) Złożyć ZESTAWIENIE ZBIORCZE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.1 do siwz na wybrane przez siebie części zamówienia. 4) Złożyć WYKAZ części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 10 wraz ze wskazaniem zakresu prac powierzonych podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1) w pkt 1 ppkt 1, 3, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2) w pkt 1 ppkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 4.1) lit. a i c oraz pkt 4.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, w przypadku pkt 4.1) lit. a i c oraz pkt 4.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/5334_51270.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 115..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin zakończenia robót: 31.12.2010 r. OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 11.09.2008 , godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 104. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Bogusław Moniuszko tel. (058) 761 20 21 w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych : Ewa Jodłowska., tel. (058) 761 20 88 w godz. 7.30 - 15.30

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni w rejonie 1 na terenie miasta Gdyni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon 1 określa mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 1 A do siwz. Zakres robót określają specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 2A/2B/2C i 3A/4A/5A/6A/6D do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.70-2, 45.23.32.61-6, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.91-5, 45.23.32.92-2, 45.22.11.19-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni w rejonie 2 na terenie miasta Gdyni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon 2 określa mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 1 B do siwz. Zakres robót określają specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 2A/2B/2C i 3B/4B/5B/6B/6E do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.70-2, 45.23.32.61-6, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.91-5, 45.23.32.92-2, 45.22.11.19-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni w rejonie 3 na terenie miasta Gdyni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon 3 określa mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 1 C do siwz. Zakres robót określają specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 2A/2B/2C i 3C/4C/5C/6C/6F do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.70-2, 45.23.32.61-6, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.91-5, 45.23.32.92-2, 45.22.11.19-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.