eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Biura Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2014 roku w podziale na 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Jaworzno: Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Biura Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2014 roku w podziale na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 19592 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Biura Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2014 roku w podziale na 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Biura Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2014 roku w podziale na 4 następujące zadania: Zadanie I - Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna w granicach administracyjnych miasta Jaworzna. Zadanie II - Wydzielenie z nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna pasów drogowych dróg publicznych (wg stanu zagospodarowania na gruncie) - 228 działek do podziału. Zadanie III - Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Skarbu Państwa w granicach administracyjnych miasta Jaworzna. Zadanie IV - Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna w granicach administracyjnych miasta Jaworzna. Zakres opracowania obejmuje w szczególności: Dla zadań I, III oraz IV: sporządzanie wykazów synchronizacyjnych i map uzupełniających do ksiąg wieczystych; rozgraniczenia nieruchomości; wznowienia znaków granicznych, wstępne projekty podziału nieruchomości, podziały nieruchomości, wydzielanie z nieruchomości prywatnych pasów drogowych dróg publicznych i sporządzanie dokumentacji do uregulowania stanu prawnego tych gruntów; pomiar użytków gruntowych i inne drobne pomiary sytuacyjne; inwentaryzację zabudowy na działkach gminnych i Skarbu Państwa; wyznaczanie szlaków służebnych na nieruchomościach; sporządzanie historii stanu prawnego nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub zwrotu; sporządzanie projektów wniosków do urzędów, sądów itp. oraz kompletowanie załączników do wniosków (kopii aktów notarialnych, wyciągów, metryk, decyzji archiwalnych itp.); wykaz zmian użytków gruntowych; kompletowanie załączników do wniosków. Dla zadania nr II: podział w trybie art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami 228 działek Gminy Miasta Jaworzna, w celu wydzielenia pasów drogowych dróg publicznych według stanu zagospodarowania na gruncie, sporządzenie projektów podziału wraz z niezbędnymi wykazami synchronizacyjnymi oraz wykazami zmian powierzchni i użytków gruntowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi, polegającej na podziale lub rozgraniczeniu co najmniej 20 nieruchomości w jednym zleceniu wraz z wykonaniem wykazów synchronizacyjnych uzgadniających oznaczenie nieruchomości wg nowej ewidencji i starego katastru austriackiego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się dysponowaniem co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.); Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń dotyczy usług pozwalających wykazać, iż wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III pkt 3.2 ogłoszenia (dotyczący wiedzy i doświadczenia).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, zawierający ceny netto i brutto za realizację całości poszczególnych pakietów. Zamawiający wymaga wskazania na formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Wypełnione formularze cenowe sporządzone oddzielnie dla każdego zadania wg załączników do SIWZ.(dotyczy wyłącznie zadań nr I,III i IV). 5. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go przez osobę/y trzecią w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrany został wykonawca, z wyjątkiem zmian stawki podatku VAT - w przypadku zmiany wysokości podatku VAT ceny brutto zostaną zmienione odpowiednio do zmian wysokości podatku VAT i będą obowiązywać z dniem wejścia w życie zmienionych stawek VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Umowa ramowa - nie przewidywana. Dynamiczny system zakupów - nie przewidywany. 2. Dla poszczególnych zleceń wykonywanych w ramach zadania I, III, i IV ustala się, z zastrzeżeniem pkt. 3, następujące terminy: - rozgraniczenie nieruchomości - 90 dni od daty wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego, - wstępny projekt podziału - 30 dni od daty otrzymania zlecenia, - projekt podziału - 60 dni od daty otrzymania zatwierdzonego wstępnego projektu podziału lub od otrzymania zlecenia, - stabilizacja znaków granicznych po podziale - 30 dni od daty uprawomocnienia się decyzji o podziale nieruchomości, - wznowienie znaków granicznych - 40 dni od daty otrzymania zlecenia, - pomiar użytków gruntowych i drobne pomiary sytuacyjne - 40 dni od daty otrzymania zlecenia, - wykaz zmian użytków gruntowych (bez pomiaru) - 20 dni od daty otrzymania zlecenia, - inwentaryzacja zabudowy - 40 dni od daty otrzymania zlecenia, - sporządzenie historii działki - 60 dni od daty otrzymania zlecenia, - sporządzenie mapy zniesień lub mapy uzupełniającej podziału - 40 dni od daty otrzymania zlecenia, - wyznaczenie szlaków służebnych - 40 dni od daty otrzymania zlecenia, - skompletowanie dokumentów do wniosku 90 dni od daty otrzymania zlecenia, - sporządzenie projektu wniosku - 30 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów do wniosku. 3. Ze względu na skomplikowany charakter prac związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości, terminy pomiaru pasów drogowych, podziałów nieruchomości związanych z pasami drogowymi oraz terminy sporządzenia map uzupełniających, wykazów synchronizacyjnych i kompletowanie załączników do wniosków sądowych będą ustalane indywidualnie w poszczególnych zleceniach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna w granicach administracyjnych miasta Jaworzna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna w granicach administracyjnych miasta Jaworzna - zadania bieżące Wydziału Skarbu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydzielenie z nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna pasów drogowych dróg publicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie z nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna pasów drogowych dróg publicznych (wg stanu zagospodarowania na gruncie) - 228 działek do podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Skarbu Państwa w granicach administracyjnych miasta Jaworzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Skarbu Państwa w granicach administracyjnych miasta Jaworzna - zadania bieżące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna w granicach administracyjnych miasta Jaworzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - obsługa geodezyjna nieruchomości Gminy Miasta Jaworzna w granicach administracyjnych miasta Jaworzna - zadania bieżące Biura Obrotu Nieruchomościami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.