eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › budowa ul. Śniadeckich w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-30

POZYCJA 19591

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: budowa ul. Śniadeckich w Pile Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Piła, do kontaktów: Jolanta Sobieszczyk, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax 067 2123566, e-mail: bzp@um.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piły, pok. 233 II piętro, Anna Nowacka, pl. St. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 210 43 46, e-mail: bzp@um.pila.pl, www.pila.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Śniadeckich w Pile. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piła ul. Śniadeckich. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przebudowa ul. Sniadeckich w Pile na odcinkuul. Łączej w kierunku al. Wyzwolenia od km )+000,00 do km 0+365,00 wraz z budową kolektora deszczowego dla odwodnienia pasa drogowego z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Królowej Jadwigi. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonania: - rozbiórka instniejącej konstrukcji jezdni, chodników i innych elementów, - nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna SMA gr 4 cm na przebudowie z betonu asfaltowego gr 7 cm i z kruszywa łamanego gr. 20 cm z okrawężnikowaniem i ściekami ulicznymi, - chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z przebudową, - zatok autobusowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową, - zjazdów do posesji z kostki betonowej gr 8 cm wraz z podbudową, - regulacji studzienek teletechnicznych, zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek sanitarnych, - oznakowania poziomego i pionowego, - przestawienie wiaty przystankowej, - sieć kanalizacji deszczowej z rur kanalizacyjnych PVC-U (SDR 34, SN 8) fi 315 i 400 na odcinkach: a/ od studni D 15 do D 16 z włączeniem do istniejącej studni Di2, b/ od studni D 10 do studni Di1 wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Królowej Jadwigi, c/ od studni D 5 do studni D 12 w ul. Śniadeckich - stydnie kanalizacyjne z kręgów betonowych fi 1200 - przykanaliki z rur PVC-U (SDR 34, SN 8) fi 200 wraz ze studzienkami ulicznymi betonowymi fi 500, - wpusty uliczne żeliwne typ ciężki krawężnikowy, - odtworzenie piaskownicy dla dzieci 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy- Pzp, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 6. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonali co najmniej 3 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 7 W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt 3 - 6 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału nastąpi na podstawie warunku spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu - ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1, - oświadczenie o treści określonej w art 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp - wg wzoru załnr 2, - dowód wniesienia wadium, - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, - aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonwca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu: - aktualne(wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu: - aktualną (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) informację z KRK w zakresie określonym art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zam. publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospadarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - aktualna(wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) informacja z KRK w zakresie określonym art 24 ust.1 pkt 9 ustwy - Pzp, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej 3 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że umowy te zostały należycie wykonane: - wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kawalifikacje niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia. - wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (imię i nazwisko oraz adres podwykonawcy), zakres prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, - parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków, - kosztorysy ofertowe Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. gwarancja 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 09:05, Urząd Miasta Piły , pl. Stanisława Staszica 10, pok. 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.