eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innych sprzętów biurowych dla zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. CPV 30213000-5, 30213100-6, 38112100-4, 30216110-0, 30232110-8, 30191400-8, 30121000-3, 30237230-0, 30231300-0

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innych sprzętów biurowych dla zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. CPV 30213000-5, 30213100-6, 38112100-4, 30216110-0, 30232110-8, 30191400-8, 30121000-3, 30237230-0, 30231300-0
Numer ogłoszenia: 195917 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innych sprzętów biurowych dla zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. CPV 30213000-5, 30213100-6, 38112100-4, 30216110-0, 30232110-8, 30191400-8, 30121000-3, 30237230-0, 30231300-0.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część I dostawa zestawów komputerowych 1. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 zestawów komputerowych składających się z: jednostki centralnej, monitora, drukarki, UPS, dysku zewnętrznego, myszy, klawiatury i głośników 2. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 3. Informacja wykonawcy o części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom , załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część II dostawa monitora 4. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monitora 5. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 6. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część III dostawa dysku zewnętrznego 7. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 dysku zewnętrznego 8. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 9. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część IV dostawa drukarek 10. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 kolorowych drukarek laserowych 11. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 12. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część V dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej 13. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monochromatycznej kserokopiarki wielofunkcyjnej 14. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 15. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część VI dostawa wysokowydajnej kserokopiarki 16. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monochromatycznej wysokowydajnej kserokopiarki 17. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 18. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część VII dostawa skanera 19. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 skanera kolorowego 20. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 21. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część VIII dostawa notebooków do telemetrii i GIS 22. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 5 notebooków do telemetrii i GIS 23. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 24. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część IX dostawa laptopów 25. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 laptopów 26. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 27. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.11.21.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.19.14.00-8, 30.12.10.00-3, 30.23.72.30-0, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie za pomocą metody spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie za pomocą metody spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie za pomocą metody spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie za pomocą metody spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie za pomocą metody spełnia/nie spełnia w oparciu o treść oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga dołączenia do oferty: opisu technicznego oferowanych dostaw zawierającego w szczególności parametry techniczne oferowanego produktu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, niezależne od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=1922
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Zwierzętach KGiOHZw, ul. Ciszewskiego 8 (budynek 23, pokój 32) 02-786 Warszawa, Krystyna Cielniak,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 11:30, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie , WNoZw, KGiOHZw, 02-786 Warszawa , ul. Ciszewskiego 8, bud. 23,pok. 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POIS.05.01.00-00-229/09-00 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dstawa zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część I dostawa zestawów komputerowych 1. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 zestawów komputerowych składających się z: jednostki centralnej, monitora, drukarki, UPS, dysku zewnętrznego, myszy, klawiatury i głośników 2. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 3. Informacja wykonawcy o części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom , załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa monitora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część II dostawa monitora 4. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monitora 5. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 6. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dysku zewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część III dostawa dysku zewnętrznego 7. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 dysku zewnętrznego 8. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 9. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część IV dostawa drukarek 10. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 kolorowych drukarek laserowych 11. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 12. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część V dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej 13. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monochromatycznej kserokopiarki wielofunkcyjnej 14. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 15. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wysokowydajnej kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część VI dostawa wysokowydajnej kserokopiarki 16. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monochromatycznej wysokowydajnej kserokopiarki 17. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 18. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa skanera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część VII dostawa skanera 19. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 skanera kolorowego 20. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 21. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa notebooków do telemetrii i GIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część VIII dostawa notebooków do telemetrii i GIS 22. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 5 notebooków do telemetrii i GIS 23. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 24. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: *Oznaczenie części zamówienia: Część IX dostawa laptopów 25. Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 laptopów 26. Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia 27. Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.