eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji bezpieczeństwa SSWiN, SKD, CCTV - realizacja II etapu prac w budynku nr 1 zlokalizowanym na terenie JW. 1749 w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 1220).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Szczecin: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji bezpieczeństwa SSWiN, SKD, CCTV - realizacja II etapu prac w budynku nr 1 zlokalizowanym na terenie JW. 1749 w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 1220).
Numer ogłoszenia: 195904 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji bezpieczeństwa SSWiN, SKD, CCTV - realizacja II etapu prac w budynku nr 1 zlokalizowanym na terenie JW. 1749 w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 1220)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji bezpieczeństwa SSWiN, SKD, CCTV - realizacja II etapu prac w budynku nr 1 zlokalizowanym na terenie JW. 1749 w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 1220). 2. Szczegółowy opis robót znajduje się w sekcji IV.5.16) Informacje dodatkowe niniejszego ogłoszenia. 3. Realizacja zmówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.33.16 - Roboty instalacyjne związane z przejściami 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Zgodnie z art. 54 ust..1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) przedsiębiorca musi posiadać: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE, b) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, c) pracowników wymienionych w części III.3.5) niniejszego ogłoszenia, d) informację - jaki przewoźnik obsługuje firmę w zakresie poczty niejawnej (poczta specjalna, przedsiębiorcy uprawnieni do wykonywania działalności pocztowej). Wszyscy pracownicy wymienieni powyżej oraz dodatkowo kierownik firmy i pełnomocnik ochrony powinni posiadać ważne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE (poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie posiadanie Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE, o którym mowa w art. art. 54, ust. 1 i 2, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca nabył wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonując w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wykonanie systemów SSWiN, SKD, CCTV o wartości minimum 60.000,00 zł.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - minimum 1 osoba, - telekomunikacyjnej - minimum 1 osoba, - telekomunikacyjnej w zakresie projektowania (w celu wykonania dokumentacji powykonawczej) - minimum 1 osoba, - w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 - posiadająca świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 oraz licencji pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia - minimum 1 osoba, - w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 - posiadająca świadectwo ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 oraz licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia(w celu wykonania dokumentacji powykonawczej) - minimum 1 osoba. Osoby ww. oraz kierownik firmy i pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych na poziomie co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      Oświadczenie o posiadaniu: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE, b) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, c) pracowników wymienionych w części III.3.5) niniejszego ogłoszenia, d) informację - jaki przewoźnik obsługuje firmę w zakresie poczty niejawnej (poczta specjalna, przedsiębiorcy uprawnieni do wykonywania działalności pocztowej). Wszyscy pracownicy wymienieni powyżej oraz dodatkowo kierownik firmy i pełnomocnik ochrony powinni posiadać ważne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE (poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Jeżeli o zamówienie ubiegać się będzie Konsorcjum to wymogi określone powyżej dotyczą Lidera przy założeniu, że wykona on wszystkie prace związane z dostępem do informacji niejawnych. W przypadku wspólnej realizacji prac wymagających dostępu do informacji niejawnych powyższe wymagania dotyczą wszystkich członków wchodzących w skład konsorcjum. Każdorazowo w przypadku wspólnej realizacji zadania, należy sporządzić umowę konsorcyjną, w której między innymi będzie dokonany jednoznaczny podział zadań, w szczególności wymagających dostępu do informacji niejawnych- umowa podlega przekazaniu Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 3 dni po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 5 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia a ujęte w Wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty, tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym obejmującym swoim zakresem wykonanie systemów SSWiN, SKD, CCTV o wartości minimum 10 000,00 zł każde, Zamawiający przyzna 1 pkt. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

    IV.4) PODWYKONAWSTWO

    przewiduje się zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

    przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo

    1% ÷ 20%.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na str. intern. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OPIS ROBÓT. 1. Wykonać w pomieszczeniu 2.4 na I piętrze instalacje systemu SSWiN, SKD i CCTV zgodnie z projektem technicznym o klauzurze POUFNE nr Pf - 1357 znajdującym się w zasobach RZI. 2. Kamery zewnętrzne (szt.3) zainstalować na elewacji budynku nr 1 na wysokości II piętra w miejscach uzgodnionych z użytkownikiem (Pełnomocnikiem ds. Ochrony JW). 3. Wykonać doposażenie drzwi wejściowych zewnętrznych (wejście do oficera dyżurnego) umożliwiające otwarcie drzwi nie wychodząc z dyżurki (instalacja kompletna). 4. Wykonać sygnalizację dźwiękową (przyzywową) w pomieszczeniu wartowni umożliwiająca powiadomienie dowódcy warty o przybyciu interesanta (instalacja kompletna). 5. Wykonać kompletną instalację domofonową II piętra dotyczy pomieszczenia 234, 236, 231, 232, 202, 204, 205, 209 poprzez zainstalowanie przy drzwiach wejściowych z klatki schodowej oraz z korytarza II pietra do II strefy ochronnej. W pomieszczeniach w/w zainstalować monitory typu CDV-35, natomiast przy drzwiach wejściowych z klatki schodowej i korytarza domofon typu DRC-8AC2. Szczegóły montażu uzgodnić z użytkownikiem (Pełnomocnik ds. ochrony). 6. Wykonanie instalacji i montaż urządzeń do mobilnych (radiowych) konwerterów czytników Wieganda na wjazd i wyjazd pojazdów samochodowych J.W. wraz z czytnikiem oraz oprzewodowaniem, programowaniem i uruchomieniem - kpl. 2. 7. Wykonać kompletną instalację SSWiN, SKD w klasie 4 w pomieszczeniu nr 27 (parter) - pomieszczenie nieetatowego komendanta wg. niżej podanych urządzeń: System SSWiN: a) czujka PIR antymasking - szt.1, b) czujka mikrofalowa antymasking - szt.1, c) kontaktron - szt.4, d) ekspander + akumulator - szt.1, e) klawiatura MK-7 w obudowie - szt.2. System kontroli dostępu (SKD): a) kontaktron powierzchniowy - szt.1, b) zasilacz, c) czytnik kart magnetycznych ASR-802M - szt.1, d) przycisk wyjścia AW - szt.1, e) przycisk wyjścia - szt.1, f) elektrozwora magnetyczna AST-LOCK300 - szt.1, g) programator kart (czytnik współpracujący z systemem UNICARD) wraz z systemem kluczy. 8. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z projektem technicznym o klauzuli POUFNE znajdującym się w obiekcie budynku nr 1, na terenie Jednostki Wojskowej 1749 w Stargardzie Szczecińskim. 9. Oferent zapewni we własnym zakresie zaplecze budowy oraz pokryje koszty zużytej energii i wody. 10. Oferent przeszkoli personel JW. z zakresu działania i obsługi systemu SSWiN, SKD, CCTV powiązanych z działaniem I i II etapu. 11. Oferent wykona dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach, o klauzuli dokumentów: - Projekt powykonawczy SSWiN - klauzula tajności POUFNE, - Projekt powykonawczy SKD - klauzula tajności POUFNE, - Projekt powykonawczy CCTV - klauzula tajności POUFNE. 12. Budynek oraz zamontowane w I etapie systemy alarmowe: SSWiN, CCTV, SKD oraz inne instalacje objęte są 36 miesięczną gwarancją. W celu zachowania przez zamawiającego gwarancji wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę na ingerencję w elementy budynku i pracujące już systemy od Gwaranta lub przyjęcie na siebie zobowiązań gwarancyjnych całego budynku..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.