eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BADANIA LABORATORYJNE ŚWIADCZONE PRZEZ LABORATORIA MEDYCZNE STOSOWNIE DO POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH MOJA PRZYCHODNIA - NUMER SPRAWY PN/1/U/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BADANIA LABORATORYJNE ŚWIADCZONE PRZEZ LABORATORIA MEDYCZNE STOSOWNIE DO POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH MOJA PRZYCHODNIA - NUMER SPRAWY PN/1/U/2014
Numer ogłoszenia: 1958 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BADANIA LABORATORYJNE ŚWIADCZONE PRZEZ LABORATORIA MEDYCZNE STOSOWNIE DO POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH MOJA PRZYCHODNIA - NUMER SPRAWY PN/1/U/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne świadczone przez laboratoria medyczne niezbędne do uzupełnienia zakresu diagnostyki laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach, realizowanej przez Centralne Laboratorium Analityczne ul. Mickiewicza 9 w Katowicach. Usługi będące przedmiotem zamówienia zostały podzielone na 11 n/w Pakietów: Pakiet 1 - Hormony, markery i inne Pakiet 2 - P/ciała oraz inne Pakiet 3 - Markery żółtaczki typu B Pakiet 4 - Diagnostyka chorób przenoszonych drogą płciową Pakiet 5 - Immunoglobuliny i inne Pakiet 6 - Badania wirusologiczne Pakiet 7 - Leki Pakiet 8 - Test potwierdzenia Borrelia Pakiet 9 - Badanie kału Pakiet 10 - Diagnostyka cukrzycy Pakiet 11 - Diagnostyka trombofilii 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 1 do siwz..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne świadczone przez laboratoria medyczne niezbędne do uzupełnienia zakresu diagnostyki laboratoryjnej SPZLA w Katowicach. Zamawiający określa wielkośc zamówień uzupełniających na ok. 20 % wielkości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz kopie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i aktualny Wpis do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych potwierdzony zaświadczeniem z numerem identyfikacyjnym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie co najmniej 1 osoby posiadającej kwalifikacje w zakresie odpowiadającym rodzajowi badań objętych ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione n/w dokumenty: 1) Formularz ofertowy. 2) Formularze asortymentowo-cenowe odpowiednio do Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. 3) Wzór umowy zaparafowany na znak akceptacji warunków. 4) Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej oc. 5) Oświadczenie dot. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w okresie obowiązywania umowy 6) Umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a w szczególności zmian dotyczących; a. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, NIP-u, Regonu itp. b. ceny brutto w przypadku wprowadzenia zmian w Ustawie o podatku VAT, odpowiednio do tych zmian Zmiany w naliczaniu podatku VAT obowiązują zgodnie z terminem określonym w w/w ustawie. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 . 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia ul. PCK 1, 40-057 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia - KANCELARIA, ul. PCK 1, 40-057 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Hormony, markery i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Hormony, markery i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - P/ciała oraz inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - P/ciała oraz inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Markery żółtaczki typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Markery żółtaczki typu B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Diagnostyka chorób przenoszonych drogą płciową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Diagnostyka chorób przenoszonych drogą płciową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Immunoglobuliny i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Immunoglobuliny i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Badania wirusologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Badania wirusologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Test potwierdzenia Borrelia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Test potwierdzenia Borrelia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Badanie kału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - Badanie kału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Diagnostyka cukrzycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Diagnostyka cukrzycy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Diagnostyka trombofilii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Diagnostyka trombofilii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.