eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Dowóz uczniów niepełnosprawnych w 2017 roku z Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 1958 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Kołbaskowo: Dowóz uczniów niepełnosprawnych w 2017 roku z Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362267-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365274-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, krajowy numer identyfikacyjny 53619590981, ul. Kołbaskowo  106, 72001   Kołbaskowo, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 913 119 521, faks 091 3119510 w. 22, e-mail serszen@kolbaskowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kolbaskowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych w 2017 roku z Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w 2017 roku. 2. Kod CPV: 60130000-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. Zakres zamówienia obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: 1) Trasa pierwsza - trasa Bobolin-Szczecin - przewóz 1 ucznia oraz zapewnienie opiekuna do Punktu Przedszkolnego "Słoneczna Dolina" w Szczecinie, ul. Staromłyńska 18 oraz powrót trasą: Szczecin - Bobolin. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz ucznia do szkoły nie później niż na godz. 7:50, odwóz ucznia do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:00. Trasa dowozu w dwie strony - 30 km; 2) Trasa druga - trasa Kołbaskowo - Smolęcin - Bobolin - Warzymice - Ostoja - Ustowo - Tanowo - Police i z powrotem - przewóz 6 uczniów od poniedziałku do piątku i przewóz dodatkowo 2 uczniów przebywających w internatach w poniedziałki i piątki oraz zapewnienie opiekuna, w tym: przewóz od poniedziałku do piątku: - 2 uczniów z Kołbaskowa do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym Nr 1 dla dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, ul. J. Korczaka 53; - 1 ucznia ze Smolęcina do Gimnazjum w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym Nr 1 dla dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, ul. J. Korczaka 53; - 1 ucznia z Ustowa do Gimnazjum w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, ul. J. Korczaka 53; - 1 ucznia z Przecławia do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym Nr 1 dla dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, ul. J. Korczaka 53; - 1 ucznia z Warzymic do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Tanowie, ul. Leśna 1; przewóz w poniedziałki i piątki uczniów przebywających w internatach: - 1 ucznia z Bobolina do Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Tanowie, ul. Leśna 1; - 1 ucznia z Ostoi do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Tanowie, ul. Leśna 1. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkół nie później niż na godz. 7:50, odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:00. Trasa dowozu : Kołbaskowo - Smolęcin - Warzymice - Ustowo- Tanowo - Police w dwie strony - 138 km Kołbaskowo- Smolęcin - Bobolin-Warzymice- Ostoja - Ustowo - Tanowo- Police w jedną stronę - 87 km 3) Trasa trzecia - trasa Warzymice-Szczecin-Warzymice przewóz 1 ucznia oraz zapewnienie opiekuna do Liceum Ogólnokształcącego Szczecińskiej Fundacji Talent- Promocja-Postęp w Szczecinie, ul. Taborowa 7. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkół nie później niż na godz. 7:50, odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:00. Trasa dowozu w dwie strony - 36 km. Pełna dzienna długość tras wynosi: poniedziałki i piątki - 222 km; wtorki-środy- czwartki -204 km. Długość ta może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia przez rodziców, że w danym dniu ich dzieci nie będą korzystały z dowozu do szkół. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do odnotowania zmiany długości trasy w prowadzonym przez siebie, uzupełnianym codziennie formularzu, oddzielnym dla każdego miesiąca. Łączna liczba kilometrów `w 2017r. - 38 016 km. 4. Szczegółowy harmonogram dowozu i szczegóły organizacyjne dowozu poszczególnych uczniów ustalone zostaną przez Wykonawcę z rodzicami lub opiekunami prawnymi oraz z Zamawiającym. 5. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, przy czym osoba sprawująca opiekę powinna być osobą pełnoletnią i posiadać dobry stan zdrowia. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, które będą sprawowały bezpośrednią opiekę podczas dowozu uczniów na poszczególnych trasach. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć dziecko od rodzica, sprawować opiekę w czasie dowozu i przekazać po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole. Opiekun pełni powyższe obowiązki także podczas odwozu uczniów do miejsca zamieszkania. 6. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem ustalonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dowozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia uczniom właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży, pojazdem należycie przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia. Mając na uwadze, iż przedmiotem umowy jest przewóz uczniów niepełnosprawnych, Wykonawca powinien dołożyć szczególnej staranności przy opiece w czasie wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić foteliki dla młodszych dzieci. 8. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas dowozu i pozostających w związku z przewozem. 9. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: 1) zapewnienie środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych umownie zadań; 2) zapewnienie płynności jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z samochodów Wykonawca zobowiązany jest kontynuować przewozy zastępczym środkiem transportu. Uruchomienie zastępczego środka transportu musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż zaoferowany w ofercie, od chwili zdarzenia; 3) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszelkich informacji, mających wpływ na organizację dowozu uczniów oraz wniosków w zakresie usprawnień technicznych; 4) przestrzeganie przepisów prawa, regulujących ruch drogowy i określających warunki techniczne pojazdów; 5) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec uczniów za szkody wynikłe z ruchu pojazdów, przewozu uczniów na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujących przepisach; 6) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu uczniów, do punktualnego i terminowego podstawiania samochodów w miejscu zamieszkania uczniów, do zaprowadzenia i odebrania uczniów od wychowawców; 7) wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 8) kierowcy samochodów zobowiązani są do posiadania telefonów komórkowych. 10. Szczegółowe informacje dotyczące świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: 1) Dowóz uczniów winny być realizowany za pomocą sprawnych technicznie środków transportu. 2) Świadczenie usług musi odbywać się środkami transportu: a) sprawnymi technicznie, gwarantującymi pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o liczbie miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci; b) posiadającymi aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków; c) wyposażonymi w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy, d) wyposażonymi w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia - Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku. 11. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dowozu do szkół.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT117592.59
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa Robert Borucki,  ,  ul. Szczecińska 1P lok. 3,  72-003,  Dobra,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144460.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144460.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.