Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Psary: Termomodernizacja wraz z rozbudową i modernizacją źródła ciepła i instalacji grzewczej budynku Przedszkola Publicznego w Strzyżowicach przy ul. 1Mja 17
Numer ogłoszenia: 19589 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pasarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 032 2672255, 2672121 w. 22, fax 032 2672120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja wraz z rozbudową i modernizacją źródła ciepła i instalacji grzewczej budynku Przedszkola Publicznego w Strzyżowicach przy ul. 1Mja 17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa budynku przedszkola, docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja źródła ciepła i instalacji c.o., wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 10.00 w wysokości: 30 000,00 PLN w formach dopuszczonych ustawą P.z.p.(art.45 ust.6).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadaja niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Sełniają warunki wymagane w SIWZ Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertyowy i kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót 2) oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy P.z.p. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujący osoby uprawnione do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem yterminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego tj. Urzedu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokumenty potwierdzające uzyskanie prawem zgody na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy P.z.p.wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy P.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (2003-2007) , a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty o charakterze i złożonosci zgodnym z zakresem niniejszego zamówienia o wartosci co najmniej 1 000 000 PLN (za zamówienie o charakterze i złożonosci zgodnym z zakresem niniejszego zamówienia uważa się roboty związane z budową i termomodernizacją obiektu użyteczności publicznej, modernizacją c.o.i kotłowni oraz wymianą grzejników) 9) wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ich kwalifikacje a także zakres wykonywanych czynności posiadających wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień tj. wskazanie minimum 1 osoby/osób z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz kopie uprawnień budowlanych w branży: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodoc-kanaliz., inst. gazowej, inst. elektr, wraz zaktualnym potwierdzeniem przynależnosci do Izby Inżynierów Budownictwa 10) parafowaną podpisem i pieczęcią treść projektu umowy 11) informacja o zatrudnieniu podwykonawców 12) bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok 13) potwierdzenie wniesienia wadium 14) umowa spółki cywilnej jezeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej 15) polisa lub inny aktualny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 16) harmonogram terminowo rzeczowo-finasowy na całe zadanie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psary.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, II piętro, pokój 209 (opłata za SIWZ wynosi 60,00 PLN) jak równiez za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, pokój 110 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PSARY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap III
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Strzyżowicach.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej ul. 1 Maja, ul. Podwale, Sportowej i Belnej w Strzyżowicach w ramach zad: "Budowa sieci kanalizacyjnej na potrzeby SIM w Gminie Psary- etap III (...)".
- Budowa sieci kanalizacji sanit. ciśnieniowej ul. Szkolnej i ul. Wiejskiej w Psarach i ul. Wiejskiej w Sarnowie w ramach zadania: "Bud. sieci kanal. na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV - (...).
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I".
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.