eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Leszno: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL
Numer ogłoszenia: 195820 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91879 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej. Realizacja zamówienia obejmuje 4 części: Cześć 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Gołanice - Jezierzyce Kościelne. Cześć 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 3903P Bojanice - Belęcin Nowy - do drogi krajowej nr 12 Cześć 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 4756P od drogi wojewódzkiej nr 305 - Brenno - Zaborówiec. Cześć 4: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Włoszakowice - Jezierzyce Kościelne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. Ww części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL, zadanie Budowa przeznaczonych do użytku publicznego ciągów rowerowych w Gminie Święciechowa - do realizacji w I etapie odcinek Gołanice - Jezierzyce Kościelne (do granicy Święciechowa), Gminie Wijewo - do realizacji w I etapie odcinek od granicy z gminą Włoszakowic - Zaborówiec - Brenno - do granicy z gminą Przemęt, Gminie Włoszakowice - do realizacji w I etapie odcinek Jezierzyce Kościelne - Krzyżowiec -Włoszakowice - Boszkowo Letnisko, Gminie Krzemieniewo - do realizacji w I etapie odcinek Bojanice - Nowy Belęcin - do DK12. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)Część 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Gołanice - Jezierzyce Kościelne Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się na terenie Gminy Święciechowa. Początek trasy zlokalizowany jest w miejscowości Gołanice na skrzyżowaniu z drogą gminną 712732P a koniec na granicy z gminą Włoszakowice (obręb Jezierzyce Kościelne). Przedmiotowy odcinek drogi posiada przekrój drogowy i znajduje się poza terenem zabudowanym. Na całym odcinku występuje obustronny rów, który jest podstawowym odwodnieniem drogi. Wzdłuż drogi znajdują się pola uprawne oraz na odcinku około 200 m - las. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Długość całego odcinka drogi objętego zamówieniem to ok. 1,8 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 1,8 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - G -szerokość ciągu pieszo-rowerowego - 2,5 m -szerokość pobocza - min 1 m -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji/pól -odwodnienie w miarę potrzeb -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600) 2)Część 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 3903P Bojanice - Belęcin Nowy - do drogi krajowej nr 12 Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się w Gminie Krzemieniewo. Początek trasy znajduje się w miejscowości Bojanice na skrzyżowaniu z drogą powiatową 4782P następnie biegnie w kierunku Krzemieniewa przez miejscowości Belęcin Nowy do skrzyżowania z drogą krajową nr 12. Na całym odcinku występuje przekrój drogowy z obustronnym rowem który jest podstawowym odwodnieniem drogi. Tylko na odcinku około 100m w miejscowości Belęcin Nowy znajduje się obustronny chodnik. Przedmiotowy odcinek posiada liczne łuki pionowe i poziome. Wzdłuż drogi znajdują się lasy oraz pola uprawne. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć gazowa, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to ok. 5,4 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 5,4 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - Z, -szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 m, -szerokość pobocza min 1 m, -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, -odwodnienie w miarę potrzeb, -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600), -przebudowa przepustów drogowych fi 800, fi 1200 i fi 1800. 3)Część 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 4756P od drogi wojewódzkiej nr 305 - Brenno - Zaborówiec Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się na terenie Gminy Wijewo. Początek trasy znajduje się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką 305 dalej biegnie przez miejscowość Brenno do miejscowości Zaborówiec. Poza terenem zabudowanym w większości droga posiada rów obustronny. W miejscowości Brenno na początkowym odcinku jest przekrój półuliczny, który po około 300m przechodzi w przekrój uliczny (z obustronnym wąskim chodnikiem). Za skrzyżowaniem z drogą powiatową 3822P ponownie przechodzimy w przekrój półuliczny z jednostronnym chodnikiem. Za miejscowością Brenno w kierunku Włoszakowic wzdłuż drogi znajduje się obustronny rów przydrożny. Drogę przecinają dwa kanały (Breński i Lipiec) nad którymi są obiekty mostowe. W miejscowości Zaborówiec po lewej stronie drogi znajduje się chodnik natomiast po prawej stronie wąskie pobocze. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to ok. 6,9 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 6,9 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - Z, -szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 m, -szerokość pobocza min 1 m, -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, -odwodnienie w miarę potrzeb, -budowa przepustów nad kanałem Lipiec i Breńskim, -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600). 4)Część 4: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Włoszakowice - Jezierzyce Kościelne Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się w Gminie Włoszakowice. Początek trasy znajduje się w miejscowości Włoszakowice na skrzyżowaniu (rondo) dróg powiatowych 3823P i 4759P następnie biegnie w kierunku Leszna przez miejscowości Jezierzyce Kościelne do granicy z gminą Święciechowa (obręb Gołanice). Poza terenem zabudowanym na projektowanym odcinku występuje przekrój drogowy z obustronnym rowem który jest podstawowym odwodnieniem drogi, natomiast w miejscowości Włoszakowice, Jezierzyce Kościelne przekrój uliczny i półuliczny. Przedmiotowy odcinek posiada liczne łuki pionowe i poziome. Wzdłuż drogi znajdują się lasy oraz pola uprawne. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć gazowa, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to ok. 8,4 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 8,4 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - G, -szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 m, -szerokość pobocza min 1 m, -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, -odwodnienie w miarę potrzeb, -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600). Przy projektowaniu należy kierować się zasadami podanymi w: -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999 r., nr 43 poz. 430 ze zm.) -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r., nr 63, poz. 735 ze zm.). UWAGA: 1.Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 2.Projekty budowlano-wykonawcze muszą być zgodne miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego lub decyzjami o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3.Projekt budowlano-wykonawczy dla każdej części zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1)Część opisowo-obliczeniowa: a)opis techniczny zawierający między innymi: -opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), -parametry techniczne, -opis przyjętej technologii robót, -opis wszystkich ewentualnych kolizji, -wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, -wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, b)określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, c)informację BIOZ d)wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) 2)Uzgodnienia: a)protokół z narady koordynacyjnej uzyskany na podstawie art. 7d pkt 2 oraz 28b ustawy z dnia 17 maja 1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r., poz. 520) i wymagane w nim dodatkowe uzgodnienia branżowe, b)pozytywna opinia Komendy Miejskiej Policji w Lesznie projektu docelowej organizacji ruchu, c)projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż infrastruktury technicznej muszą posiadać, odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą, d)oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia wynikające z przepisów odrębnych (np. RDOŚ) 3)Część kosztową: a)przedmiary robót (w formacie xls) w postaci tabelarycznego zestawienie rodzaju robót wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości 4)Część rysunkową: a)rysunek planu orientacyjnego, b)rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, c)rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, d)rysunki profili podłużnych, e)rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, f)szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, g)projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów wraz z inwentaryzacją zieleni do usunięcia (wg potrzeb) h)projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji w Lesznie, i)szczegółowe rysunki projektowanej geometrii sytuacyjno - wysokościowej. 4.Dokumentacja przetargowa (opracowana oddzielnie) dla każdej części zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1)Dokumentacja projektowa sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) - zawierająca przede wszystkim elementy wskazane w ust. 3 pkt 1) lit. a-c, pkt 2) lit. a-d oraz pkt 4) lit. a-h niniejszego rozdziału. 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie). UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym Wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego 3)Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie ww STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. 4)Kosztorys ofertowy (w formacie xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych Wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. 5.Ponadto w ramach ceny ofertowej dla każdej części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a)regularnego, tj. co 2 tygodnie, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b)sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych (przede wszystkim : niwelacja drogi min. co 20 m, szczegółowe dane wysokościowe wszystkich zjazdów do posesji oraz skrzyżowań), c)poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (wg potrzeb), d)wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e)wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia, f)uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g)przygotowania, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, załączników do wniosków o decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzję - pozwolenia na budowę, o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, o decyzję na usunięcie zieleni z pasa drogowego i do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. 6.Do dokumentacji technicznej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129). 7.W dokumentacji technicznej nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8.Projekt budowlano-wykonawczy powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej lub pozwolenie na budowę i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej 9.Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne sporządzi Wykonawca. 10.Ewentualne podziały geodezyjne wynikające z projektu będą zlecone i wykonane na koszt Zamawiającego. 11.Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 12.W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 13.Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie typu CAD (pliki z rozszerzeniem dwg, dxf). 14.Pełne opracowanie dla każdej części zamówienia obejmuje wykonanie: 1)projektu koncepcyjnego, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz, 2)projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu dla każdego opracowania w 6-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3)dokumentacji przetargowej, o której mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, która musi być wykonana i zdana Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 4)cała dokumentacja wymieniona w pkt 1, 2 i 3 musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD (w formacie edytowalnym oraz pdf). 15.Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które określi i przekaże Zamawiający. 16.Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany częściowym (etap 1) i końcowym (etap 2) protokołem odbioru. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez: Zamawiającego, przedstawicieli Rady Partnerstwa (tj. Partnerów Samorządowych uczestniczących w przygotowaniu i realizacji zadań o których mowa w ust. 1), Wykonawcę i podwykonawcę. Zasady wystawienia protokołu odbioru opisane są w rozdziale 4 ust. 2 SIWZ. 17.W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za usługi, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. 2)Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. 3)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że usługi, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Włoszakowice - Jezierzyce Kościelne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KFG sp. z o.o. sp. k., ul. Wilczak 16 a, 61-623 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.