Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Bodzentyn: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chrusty Małe i Duże gm. Zagnańsk.
Numer ogłoszenia: 195771 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3115010, 3115511, 3115114, fax 041 3115010, 3115511, 3115114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zggs.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Chrusty Małe i Duże gm. Zagnańsk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje; Budowę grawitacyjnych kanałów sanitarnych o łącznej długości L= 2344,50 mb w tym: - kanał K z rur PCV 200 klasy S o l= 1465,50 mb - przykanaliki sanitarne z PCV 160 na kanale K o l = 879,0 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt. 1 lit. b) i c) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 3); b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i d); I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; IV. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. c) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b): I. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 4), II. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności(załącznik nr 5) tj.: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - jedna osoba - do kierowania pracami geodezyjnymi - jedna osoba III. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jako zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia, Zamawiający rozumie realizację, dotyczącą: a) budowy sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o długości min. 2 km; b) Zamawiający oceniając w/w warunki będzie brał pod uwagę wyłącznie kanał główny wraz z przykanalikami tj. do ostatniej studzienki przy budynku ( tj. bez odcinków od budynku do pierwszej studzienki). c) w celu potwierdzenia warunków o których mowa w rozdziale V pkt. 1 lit. c): I. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 350.000,00 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; II. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zggs.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich (Urząd Miasta i Gminy Bodzentyn) ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich (Urząd Miasta i Gminy Bodzentyn) ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013
INNE PRZETARGI BODZENTYN
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI W MSC. BIDZINY I JASICE
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
- "Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej w Raciążku" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Godki w ciągu drogi powiatowej Nr 1368N
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.