Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Dębica: Remont pomieszczeń w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Mościckiego 26 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 195654 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax 0-14 6705006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Mościckiego 26 w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy ul. Mościckiego 26 w Dębicy. Zakres rzeczowy: 1.Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną i lateksową wodorozcieńczalną, 2.Malowanie stolarki drzwiowej farbami olejnymi, 3.Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na PCV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Do kierowania pracami remontowymi zatrudni osoby posiadające odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia. 4.Wykonawca posiada sprzęt gwarantujący wykonanie robót. 5.Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień i zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w udziale zamówienia. 8.Wykonawca udzieli rękojmi na okres 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia, włącznie z wbudowanymi materiałami. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca winien przedstawić kosztorys - cenę netto wraz z podatkiem VAT (brutto) wyliczoną na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca ujmie w kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje w załączonym przedmiarze robót. Pozycje kosztorysowe, których ceny nie zostaną wstawione przez Wykonawcę nie będą zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w kosztorysie ofertowym. 3. Ewentualne upusty lub koszty dodatkowe, powinny być zawarte w kosztorysie. 4. Brak, zmiana lub dopisanie jakiejkolwiek pozycji kosztorysowej bez zgody Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty. 5. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 6. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres nie przekroczy 20% wartości uprzedniego zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na zasadzie kolejnego zamówienia Zamawiającego udzielonego z wolnej ręki, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, i parametrów oraz na warunkach zawartych w niniejszej umowie. 7. Założenia do fakturowania: a)płatność nastąpi na podstawie faktury za wykonane i odebrane roboty remontowe, b)termin płatności - minimum 14 dni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia dokumentów: 1.Formularza oferty stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenia, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji na podstawie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku (j. t.: Dz. U. z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 4.Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KRUS) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Wykazu fachowego personelu przewidzianego do realizacji według załącznika nr 4 do specyfikacji. 7.Potwierdzonej kserokopii uprawnień kierownika robót (zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją). 8.Potwierdzonej kserokopii zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. 9.Kosztorysu na podstawie przedmiaru robót według załącznika nr 2. Kwoty w kosztorysie należy podać w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10.Wykazu ważniejszych prac (powinien zawierać nazwę zleceniodawcy, zakres robót, okres realizacji, wartość za jaką odpowiedzialny był oferent)o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczętych po VIII 2002 roku a zakończonych przed IX 2007 roku) oraz posiadane referencje zgodnie ze specyfikacją. 11.Kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.Oświadczenia o przedłużeniu rękojmi do 36 miesięcy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 28 39 - 200 Dębica pok. 403.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 14:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Parkowa 28 39 - 200 Dębica pok. 404 Dziennik Podawczy, IV piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego
- SOCZEWKI TORYCZNE W PAKIECIE I, SOCZEWKI TORYCZNE Z FILTREM NIEBIESKIM W PAKIECIE II ORAZ BARWNIK DO WYBARWIANIA BŁON PRZY ZABIEGACH WITREKTOMII W PAKIECIE III DLA ODDZIAŁU OKULIS. W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.