eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Remont budynku Morąskiego Domu Kultury w Morągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Morąg: Remont budynku Morąskiego Domu Kultury w Morągu
Numer ogłoszenia: 195614 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morąski Dom Kultury , ul. Mickiewicza 19, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572640, faks 089 7572640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.morag.pl/mdk/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Morąskiego Domu Kultury w Morągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji przewidziane są następujące roboty budowlane: REMONT DACHU - remont dachu polegający na wymianie łat oraz deskowania całego dachu - przełożenie dachówek (80 % dachówek oczyszczonych z przełożenia a 20% dokupiona dachówka rozbiórkowa) - przełożenie gąsiorów (80 % gąsiorów oczyszczonych z przełożenia a 20% dokupione gąsiory rozbiórkowe) - wymiana obróbek blacharskich - przemurowanie kominów ponad dachem - wymiana rynien i rur spustowych ADAPTACJA PODDASZA - wykonanie ścianek działowych i podwieszonego sufitu wraz z ociepleniem wełną mineralną - montaż okien połaciowych - osadzenie drzwi wewnętrznych - wykonanie podłóg drewnianych z paneli - wykonanie instalacji elektrycznej z osprzętem - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej z osprzętem - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i montaż grzejników - malowanie ścian i sufitów REMONT KLATKI SCHODOWEJ I KORYTARZY - wyłożenie schodów i spoczników płytami granitowymi płomieniowanymi oraz podłóg płytkami z granitu płomieniowanego o wym. ustalonych przez Zamawiającego REMONT POMIESZCEŃ WC - położenie płytek ściennych z glazury oraz wykładziny podłogowej z terakoty - malowanie ścian i sufitów - wymiana muszli klozetowych oraz umywalek z bateriami REMONT PRACOWNI MUZYCZNEJ - wykonanie posadzki cementowej oraz położenie wykładziny - wygłuszenie ścian dla zapewnienia odpowiedniej akustyki REMONT PRACOWNI WIELOFUNKCYJNEJ - wycyklinowanie i polakierowanie parkietu - montaż luster REMONT PIWNICY - wylanie posadzki cementowej - wykonanie wykładziny podłogowej z terakoty - wykonanie ścianek działowych - osadzenie drzwi wewnętrznych - wykonanie instalacji elektrycznej z osprzętem - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i montaż grzejników konwektorowych - malowanie ścian i sufitów Ponadto: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie elewacji budynku wraz z wyprawą - wykonanie liter reklamowych przestrzennych (litery blokowe, lutowane z blachy nierdzewnej - grubość (głębokość) liter 5cm, wysokość 40cm - pomalowane w kolorze mosiądzu) - 20 liter tj. MORĄSKI DOM KULTURY - pierwszy napis, MDK - drugi napis) - wymiana luxferów (rozebranie szklanych paneli, wymurowanie ścianek z cegły klinkierowej oraz zamontowanie nowych szklanych paneli) - szlifowanie podłóg i schodów z piaskowca oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych Wykonawca w ramach ceny ofertowej zleci dla architekta usługę polegającą na doborze kolorów elewacji zewnętrznej oraz kolorystki podłóg oraz ścian w remontowanym budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub równoważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadze?nia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżo?nych co do zakresu do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem daty i miejsca ich wykonania, oraz doku?menty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5). Zamawiający uzna warunek za speł?niony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 2 prace z zakresu remontu budynków użyteczności publicznej takich jak: domy kultury, teatry, szkoły, urzędy (jedna z tych prac musi zawierać roboty elewacyjne) na kwotę nie niższą niż zaoferowana cena ofertowa (tj. na każdą wykazaną inwestycję). W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wyko?nawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie wa?runku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Wykaz podwykonawców (Załącznik Nr 6) którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 400 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.morag.pl/mdk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morąski Dom Kultury ul. Mickiewicza 19 14-300 Morąg w Sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 15:00, miejsce: Morąski Dom Kultury ul. Mickiewicza 19 14-300 Morąg w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.