eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pielęgnacja i odnowa żywopłotów oraz odchwaszczanie mis ziemnych i rond w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Opole: Pielęgnacja i odnowa żywopłotów oraz odchwaszczanie mis ziemnych i rond w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
Numer ogłoszenia: 195599 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i odnowa żywopłotów oraz odchwaszczanie mis ziemnych i rond w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja i odnowa żywopłotów oraz odchwaszczanie mis ziemnych i rond w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola. Postępowanie o wartości poniżej 206 000 euro. Rodzaj, zakres prac: 1. cięcie formujące żywopłotów 2.cięcie odmładzające żywopłotów 3.wykopanie krzewów żywopłotowych 4.sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach 5.sadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim 6. pielęgnacja krzewów liściastych żywopłotowych w okresie gwarancyjnym tj. 1 rok po nasadzeniu 7.cięcie odmładzające krzewów 8.mechaniczne karczowanie krzaków luźno zwartych 9.mechaniczne karczowanie krzaków średnio zwartych 10.przekopanie i pielenie mis ziemnych przy drzewach 11. odchwaszczanie terenów zieleni o dużym stopniu zachwaszczenia wynikające z potrzeb według bieżących ustaleń z Zamawiającym każdorazowo Zamawiający ustala zakres robót i termin realizacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne 1.1. W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie ma być złożone a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. 1.3. Do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokument wymieniony powyżej 1.3. ma być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Niezbędna wiedza i doświadczenie 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 2.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem: - usługi związanej z pielęgnacją lub odnową żywopłotów lub krzewów oraz -usługi związanej z odchwaszczaniem np.: mis ziemnych, rond, terenów zielonych, pasów drogowych, wysepek, pasów rozdzielczych. 2.3. Wymienione usługi mogą być wykonane oddzielnie lub łącznie w jednym zadaniu. Załączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie mają dotyczyć usług wskazanych w wykazie. 2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. 2.5. Wzór wykazu załączono do specyfikacji. 3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1. W celu potwierdzenia dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu pracowników, którymi dysponuje lub będzie dysponował i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to do oferty dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi osobę nadzorującą prace - posiadającą wykształcenie minimum średnie ogrodnicze, w zakresie kształtowania terenów zieleni lub posiadająca ukończony kurs z zakresu pielęgnacji drzew ozdobnych lub kurs równoważny (np. inspektora nadzoru ds. pielęgnacji drzew). 3.3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające stosowne wykształcenie, kursy, uprawnienia. 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne dysponowanie pracownikami, zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.5. Wzór wykazu załączono do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok.118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pok.117b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.