eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Katowice: Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 195587 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, faks 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 133000 euro na: wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach. Zamówienie zostało podzielone na pakiety 1 - 10 . UWAGA!: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrane Pakiety. W przypadku nie wypełnienia jakiejkolwiek pozycji w danym pakiecie - taką ofertę niepełną na dany pakiet Zamawiający odrzuci. 1)Przeglądy i konserwacje muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami producenta danego aparatu w dokumentacji technicznej oraz wynikających z wytycznych Zamawiającego celem zapewnienia prawidłowych warunków eksploatacji aparatury oraz mają polegać na usunięciu zauważonych nieprawidłowości w działaniu danego aparatu. 2) W ramach przeglądu wykonawca zobowiązuje się do usunięcia powstałych usterek lub uszkodzeń , wymianę zużytych części , sprawdzenie wszelkich zabezpieczeń urządzenia. 3). Fakt wykonania czynności przeglądowych i konserwacyjnych wykonawca potwierdza wystawieniem dokumentu stwierdzającego sprawność techniczną danego urządzenia. 4). Usuwanie usterek i uszkodzeń zauważonych i możliwych do usunięcia w ramach czynności przeglądowo - konserwacyjnych z odpłatnością jedynie za zużyte materiały i części zamienne , zakup zużytych części , obciążających dodatkowo Zamawiającego , może nastąpić wyłącznie po jego akceptacji. 5). Wszelkie naprawy nie objęte umowami będą realizowane na odrębne zlecenie , które zostanie poprzedzone przedstawieniem przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji , celem zatwierdzenia jej przez Zamawiającego. 6). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania stosownych uprawnień , doświadczenia i przygotowania zawodowego do wykonywania przeglądów i konserwacji lub skierowania do ich wykonania osób o odpowiednich kwalifikacjach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A). Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający żąda przedstawienia wymienionych niżej dokumentów, które mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną I. Zawartość oferty: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej, stanowiący załącznik nr 1.1 do specyfikacji; 2) formularz kosztowy dla każdego pakietu , stanowiący załącznik nr 1.2 do specyfikacji 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Podpisane przez Wykonawcę oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w punkcie H SIWZ - zał. nr 4, 5 B) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie A Wykonawca winien złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. , Nr 87, poz. 605 ze zm.) 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: a. wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo . b. Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - lok. 010.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat - lok. nr 50. Publiczne otwarcie ofert nastąpi 13-11-2009 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego - lok. nr 011..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Nazwa urządzenia - MiniVidas (MS) 2) Nr seryjny IVD 1203947 3) rok produkcji 2008 4) Producent: BIOMERIEUX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. testowanie i kalibracja parametrów elektronicznych 2. testowanie i kalibracja parametrów mechanicznych 3. testowanie i kalibracja parametrów optycznych 4. kontrola funkcjonowania aparatu ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1) nazwa urządzenia: System oczyszczania wody Millipore (MS) 2) ilość urządzeń: 2 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji systemu oczyszczania wody : 1. przegląd elementów elektrycznych , mechanicznych , hydraulicznych systemów oczyszczania wody 2. sprawdzanie parametrów wody na kolejnych etapach procesu oczyszczania 3. proces weryfikacji : - sprawdzenie zewnętrznym skalibrowanym miernikiem wartości parametrów wyświetlanych przez system : przewodność / oporność , temperatura - wymiana złączek i przewodów w aparaturze ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1) przegląd spektrofotometru LC-MS-MS (PBC) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. wymiana uszczelek w pompie HPLC 2. wymiana rotora w autosamplerze 3. wymiana lampy w detektorze DAD 4. wykonanie testów szczelności, testu termostatu kolumn oraz testu lampy detektora 5. czyszczenie źródła jonów i komory desolwatacyjnej 6. wymiana oleju w pompie wstępnej 7. wymiana filtrów na linii gazowej 8. strojenie aparatu po przeglądzie 9. czyszczenie filtrów i wentylatorów w MS..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1)przegląd GC MS 5973/5975C) (PBC) 2) ilość urządzeń - 2 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. wymiana oleju i filtrów w pompie wstępnej 2. wymiana oleju w pompie dyfuzyjnej 3. czyszczenie źródła jonów 4. wymiana rożka powielacza elektronów 5. czyszczenie i wymiana elementów zużywalnych w dozowniku chromatografu 6. wykonanie testów szczelności dozownika 7. czyszczenie wentylatorów w MSD 8. strojenie MSD po przeglądzie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1) nazwa urządzenia: Przegląd GC 6890/6890N/7890 (PBC) 2) ilość urządzeń: 3 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. wymiana dozownika 2. testy szczelności dozownika 3. wymiana detektora ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1) nazwa urządzenia: Przegląd LC 1100/1200 (PBC) 2) ilość urządzeń: 3 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. wymiana uszczelek w pompie HPLC 2. wymiana rotora w autosamplerze 3. wymiana lampy w detektorze DAD 4. wykonanie testów szczelności , testu termostatu kolumn oraz testu lampy detektora..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przegląd spektrofotometru Nicolet Evolution SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy podczas przeglądu i konserwacji : 1. Dekontaminacja chemiczna 2. Kontrola energii lampy Xe 3. Czyszczenie pokrywy optyki 4. Czyszczenie okien pokrywy optyki 5. Czyszczenie wlotu powietrza chłodzącego urządzenie 6. Czyszczenie komory pomiarowej 7. Czyszczenie obudowy urządzenia 8. Sprawdzenie uszczelnień obudowy 9. Sprawdzenie działania układu zmiany szczelin 10. Sprawdzenie działania układu filtrów spektralnych 11. Sprawdzenie połączeń elektrycznych pomiędzy modułami urządzenia 12. Wygenerowanie domyślnej linii bazowej 13. Sprawdzenie działania systemu zapisu/odczytu plików 14. Sprawdzenie rezystancji połączeń przewodu ochronnego z metalowymi częściami urządzenia 15. Justowanie układu optycznego 16. Sprawdzenie właściwości metrologicznych: a. Dokładność i powtarzalność fotometryczna b. Dokładność i powtarzalność długości światła c. Poziom światła rozproszonego d. Płaskość linii podstawowej e. Poziom szumu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przegląd spektrofotometru Avanta SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. przegląd optyki 2. kalibracja długości fali 3. kontrola układu gazowego 4. konserwacja połączeń elektrycznych - styków 5. czyszczenie okienek kwarcowych 6. czyszczenie / sprawdzenie palnika 7. konserwacja układu ustawienia palnika ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Spektrometr gamma asa 100 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji : 1. kontrola wydajności i zdolności rozdzielczej spektrometru 2. kontrola geometrii pomiarowej i pozycjonowania detektora 3. kalibracja energetyczna i wydajnościowa 4. sprawdzenie systemu certyfikowanym wzorcem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 1) Spektrometr atomowej absorpcji Varian 220 Z i 220 FS 2) ilość urządzeń: 2 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY ZAWARŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności , które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji Varian Spectrra 220Z : - wymiana i montaż płaszcza grafitowego - wymiana i montaż elektrody grafitowej - wymiana i montaż kapilary do kuwety grafitowej Przeglądy i konserwacje Varian Spectrra 220FS: - wymiana nebulizera MARK VII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.