To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Kraków: Dostawa mebli dla Pracowni Scyntygrafii i Oddziału Leczenia Żywieniowego - 2 grupy
Numer ogłoszenia: 195585 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 170586 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Pracowni Scyntygrafii i Oddziału Leczenia Żywieniowego - 2 grupy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli dla Pracowni Scyntygrafii i Oddziału Leczenia Żywieniowego - 2 grupy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 85513 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble dla Pracowni Scyntygrafii.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GUZIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALTALENA"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo -Usługowe ALTALENA, ul. Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14574,59
- Oferta z najniższą ceną: 14574,59 / oferta z najwyższą ceną: 14574
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla Oddziału Leczenia Żywieniowego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GUZIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALTALENA"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ALTALENA, ul. Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70939
- Oferta z najniższą ceną: 70939 / oferta z najwyższą ceną: 70939
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.