eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 4+022 etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Papowo Biskupie: Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 4+022 etap II
Numer ogłoszenia: 195573 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Papowo Biskupie , 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 7678101, 6769707, faks 056 6768101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 4+022 etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia ROBOTY ZIEMNE 1.Roboty pomiarowe-1,322 km 2.Ścinanie i karczowanie drzew -11 szt. 3.Karczowanie krzaków -0,04 ha 4.Ścięcie zawyżonego pobocza z przemieszczeniem gruntu w nasyp -223,37 m3. 5.Uformowanie i zagęszczenie nasypów -223,37 m3. PODBUDOWA 1.Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem kamiennym-439,43 m3. 2.Warstwa odsączająca o gr.20 cm. -601,25 m2 3.Podbudowy z kruszyw łamanych o gr.20 cm -601,25 m2 NAWIERZCHNIA 1.Warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa grubości 4 cm-4143,2 m2 2.Warstwa ścieralma nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa grubości 4 cm-4011,0 m2 ZJAZDY. 1.Warstwa odsączajaca o gr.10 cm -94,5 m2 2.Podbudowa z kruszyw łamanych o gr.15 cm.-94,5 m2 3.Chodniki z kostki brukowej bet.o gr.8 cm. -94,5 m2. CHODNIKI 1.Warstwa odsączająca o gr.10 cm -784 m2 2.Obrzeża betonowe 30 x 8 na ławie bet.B-10 -392 m2. 3.Chodniki z kostki brukowej,bet. o grub.6 cm-784m2. OPASKA Z GRUZU 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod opaskę. Grunt kat. II-IV -1322,0 m2 2.Nawierzchnia z kamienia tłuczonego, grubości 15cm -1135,5 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Plantowanie powierzchni skarp -2664,0 m2 2.Oznakowanie na czas robót -1 kmpl 3.Inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza-1 kmpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , przedmiar kosztorysowy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium -20000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1/spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3/ wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktur do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, 4/ wyrażają zgodę na wystawienie faktury końcowej w terminie 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót. 5/wyrażają zgodę na dokonanie odbioru końcowego po umownym terminie zakończenia robót (30.06.2010r.) 6/zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami, projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych 7/ udzielą na zrealizowane roboty minimum 3 lata gwarancji ,licząc od dnia odbioru końcowego, 8 /akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Kopia uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy ( załącznik nr 2). 4. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu (załącznik nr 3). 5. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców (załącznik nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pappowobiskupie.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Papowo Biskupie ,86-221 Papowo Biskupie pok.nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie ,86-221 Papowo Biskupie pok.nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.